برگزاری آئین گرامی داشت روحانی شهید «محمد کیهانی» در اندیمشک

آئین گرامی داشت روحانی شهید «محمد کیهانی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولین شهرهای خوزستان در گلزار شهدای اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ - 28September 2019

برگزاری آئین گرامی داشت روحانی شهید «محمد کیهانی» در اندیمشک

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آئین گرامی داشت روحانی شهید «محمد کیهانی» عصر امروز در گلزار شهدای اندیمشک برگزار شد.

در این آئین باشکوه و معنوی دلاور مردان و زنان شهرستان هزار شهید اندیمشک با حضور در آرامگاه ابدی شهید روحانی «محمد کیهانی» با شهدای دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت تجدید بیعت کردند.

تلاوت قرآن، قرائت ادعیه های مذهبی، برگزاری آئین های ویژه عزاداری و مرثیه خوانی، غبار روبی مزار شهدا، اهدا گل و سینه زنی به یاد شهدای کربلا از جمله ویژه برنامه هایی بود که همزمان با آئین گرامی داشت شهید والا مقام «محمد کیهانی» در گلزار شهدای اندیمشک برگزار شد.

به گزارش دفاع پرس، روحانی شهید «محمد کیهانی»  فرزند اندیمشک و از پرسنل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری کلانشهر اهواز بود که در سال 94 جهت شرکت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل  همچنین دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه (س) به سوریه شتافت .
 
این شهید والا مقام  پس از شش دوره حضوره در سوریه در تاریخ نهم آبان ماه سال 95 در منطقه سه هزار واقع در غرب حلب به دست تک‌تیرانداز ملعون داعش از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار