حجت‌الاسلام «جمشید باحور» در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

تکریم خانواده شهدا تکریم خود شهید است

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری تکریم خانواده شهدا را تکریم خود شهید برشمرد.
کد خبر: ۳۶۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹ - 29September 2019

حجت‌الاسلام «جمشید باحور» در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در شهرکرد با اشاره به اهمیت توجه و تکریم خانواده شهدا اظهار داشت: خانواده معزز شهدا هیچ گونه نیازی به سرکشی ندارند لکن این ما هستیم که نیازمند زیارت پدر و مادر شهید هستیم، والدین شهدا همیشه به گرمی از ما استقبال کرده و ابراز خوشحالی می کنند و بسیار کریمانه پذیرا هستند.

وی گفت: تکریم خانواده شهدا تکریم خود شهید است و خدمت به شهید خدمت به امام زمان(عج) است و لازم و ضروری می دانیم که تا پدران و مادران عزیز شهدا در قید حیات هستند آستان منزلشان را ببوسیم و از زبان خودشان خاطرات فرزندانشان را بشنویم و ثبت و ضبط  کنیم.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: باید یاد شهدا همیشه زنده باشد و راه آنان را پر تلالو و درخشان نگه داریم تا مدیون آیندگان و نسل‌های دیگر نباشیم و در همه لحظات زندگی ما تاثیر گذار باشند.

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: 78 روحانی شهید در استان چهارمحال وبختیاری داریم که طبق برنامه ریزی صورت گرفته به تدریج سرکشی و دیدار با خانواده شهدا در حال انجام است که از 6 خانواده در ایام هفته دفاع مقدس سرکشی بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها