فرماندار قصرشیرین:

شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند

«مرادعلی تاتار» گفت: شهدا و رزمندگان عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های آنهاست.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 29September 2019

رزمندگان مایه افتخار و بزرگی انقلاب و نظام هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان که در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد اظهار داشت: کشور هنوز در شرایط عادی قرار نگرفته و ما در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و دشمن از همان ابتدا ترور دولتمردان را در دستور کار قرار داد و بعد از آن جنگ هشت ساله به ما تحمیل شد.

تاتار افزود: رزمندگان ما در این مدت بدون هیچ چشم‌داشتی مردانه در مقابل دشمن ایستادند و هیچ اجباری برای حضور در جبهه نداشتند، ولی به امام لبیک گفتند و ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: شهدا رفتند و آسمانی شدند و پیشکسوتان دفاع مقدس مایه افتخار و بزرگی انقلاب و نظام هستند ما به شهدا و رزمندگان مدیون هستیم، زیرا عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند و امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های آنهاست.

حجت‌الاسلام «‌علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین نیز در این مراسم با بیان اینکه نیت امام خمینی از تأسیس انقلاب اسلامی اجرای حکم الهی بود، گفت: امام خمینی شخصیتی بی‌نظیر داشتند و تمام کار‌های او حرکت در مسیر دین بود.

ملکی افزود: از نظر تئوریسین‌های نظامی محال بود یک انقلاب نو‌پا در مقابل تمام قدرت‌های دنیا قرار بگیرد و مغلوب نشود.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی نظامی دشمنان این بود که 24 ساعته تهران را اشغال کنند، اما قدرت دین و اعتقادات ملت ایران تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: استکبار سعی کرد تفکر شهادت‌طلبی بسیجیان ایران در هشت سال دفاع مقدس را در تفکر داعش اجرا کنند، اما نمی‌دانستند باطل هرگز به مقاصد خود نمی‌رسد.

در پایان با اهدا هدایایی از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان قصرشیرین تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها