مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس مازندران با شکوه و عظمت برگزار شد

سردار «عبدالله ملکی» گفت: برنامه‌های ستاد بزرگداشت این هفته با شعار «ما پیروزیم» در سطح استان مازندران از رامسر تا گلوگاه با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۴۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ - 29September 2019

برنامه‌های هفته دفاع مقدس مازندران با شکوه و عظمت برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در همایش نکوداشت پیشکسوت و فرماندهان شهید (میقات سابقون) با گرامیداشت سی‌ونهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های ستاد بزرگداشت این هفته با شعار «ما پیروزیم» در سطح استان مازندران از رامسر تا گلوگاه با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد.

این مسئول با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس دارای 15 کمیته و 22 ستاد شهرستانی است، گفت: کمیته سپاه و بسیج یکی از فعالترین کمیته‌های این ستاد بوده است.

وی افزود: در هفتمین روز از این هفته که با عنوان  «روز پیشکسوتان و فرماندهان شهید» نامگذاری شده است، آیین نکوداشت پیشکسوتان و فرماندهان شهبد همزمان در شهرهای استان برگزار می‌شود و برنامه‌های این ستاد تا چهارشنبه 10 مهر ادامه خواهد داشت.

ملکی ادامه داد: در مراسم امروز قرار است از همسر جانبازان شهید «سید مصطفی علمدار» و «سید حسین املی» و همچنین همسر جانباز امیر «خداشناس» تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار