سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سال آینده از 1 میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهیم کرد/ امسال 200 هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شدند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سال آینده در هفته دفاع مقدس از یک میلیون نفر پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهد شد، گفت: امسال در سومین سال نکوداشت «پیشکسوتان دفاع مقدس» ۲۰۰ هزار نفر از یادگاران دوران دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۶۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ - 30September 2019

سال آینده از 1 میلیون پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهیم کرد/ امسال 200 هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شدندسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در حاشیه سومین همایش ملی «نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت» که همزمان با آخرین روز هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور مقامات ارشد نظامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همزمان در سراسر کشور برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اظهار داشت: الحمدلله رب العالمین و با عنایت حضرت سیدالشهداء (ع) برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در دیدار نوروزی ۱۳۹۶ فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و برابر تدبیر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال ۱۳۹۶ تعداد ۵۰۰ نفر از فرماندهان تیپ و همتراز به بالا در تهران تجلیل شدند.  

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس سال ۱۳۹۷ نیز تعداد ۲۰ هزار نفر از فرماندهان تیپ و گردان و همتراز در مراکز استان‌ها مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

سردار کارگر گفت: در ادامه این روند و در هفته دفاع مقدس امسال (۱۳۹۸) تعداد ۲۰۰ هزار نفر از فرماندهان گردان، گروهان و دسته و همتراز در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه افراد منتخب برای تجلیل از میان نیروهای مسلح، جهاد سازندگی، بسیج، جنگ‌های نامنظم، اقشار، اصناف و غیره و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بودند، خاطرنشان کرد: این حرکت مقدس با همکاری و همت کلیه دستگاه‌های کشوری و لشکری و عمومی مانند شهرداری‌ها صورت گرفته است.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایان گفت: ان‌شاءالله تعالی در صدد هستیم تا در هفته دفاع مقدس سال ۱۳۹۹ از تعداد یک میلیون نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر کشور تجلیل کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار