سردار اشتری به دفاع‌پرس خبر داد؛

رونمایی از سامانه‌ها و تجهیزات جدید پلیسی در هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همزمان با هفته ناجا از سامانه‌ها و تجهیزات جدید پلیسی رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲ - 30September 2019

رونمایی تجهیزات و سامانه‌های جدید در هفته ناجا/ اعطاء کارت گذرنامه موقت برای زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم، تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۳۱۲ غرفه افتتاح شد؛ همچنین در این نمایشگاه ۲۱ کشور آخرین دستاورد‌های خودشان را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه رشد خوبی در تجهیزات و فناوری‌های روز داریم و امیدواریم که بتوانیم تا سه سال آینده در حوزه هوشمندسازی به سطح مطلوبی برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد تجهیزات در اختیار همکارانم در نیروی انتظامی ساخت داخل هستند.

سردار اشتری در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر رونمایی از تجهیزات و دستاورد‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا گفت: در هفته ناجا از تجهیزات جدیدی که به وسیله همکارانم و جوانان ناجا ساخته شده است، رونمایی خواهد شد.

وی در خصوص مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نیز عنوان کرد: هم‌اکنون ۳۰ هزار نیرو در مرز‌های چهارگانه خسروی، مهران، چذابه و شلمچه برای تأمین امنیت  و خدمت‌رسانی به زائران اربعین مستقر شدند.

فرمانده ناجا ادامه داد: پس از هفته ناجا، جهت ارائه خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیکی، نیرو‌های پلیس به میزان قابل توجهی اضافه خواهند شد.

سردار اشتری در پاسخ به سوال دیگر دفاع‌پرس مبنی بر ارائه گذرنامه زیارتی موقت به زائران اربعین حسینی گفت: به دلیل تراکم و مراجعت زائران اربعین حسینی کارت موقت زیارتی که به تأیید مسئولان امور خارجه، وزارت کشور عراق و وزارت کشور ایران رسیده است به زائران داده خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: کارت گذرنامه موقت بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که قبلاً امضا شده بود، به زائران داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها