حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «حاجی‌صادقی» در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طیبی‌فر» را به سمت جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه منصوب کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 02October 2019

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین معارفه جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان نمایندگی ولی فقیه در رده‌ها و استان‌ها برگزار شد.

حجت الاسلام  حاجی صادقی در این مراسم مقبولیت را از الزامات مدیریت موفق توصیف و تصریح کرد: یکی از محور‌های اثربخش بودن آن است که انسان مقبول واقع شود و افراد و زیردستان نسبت به وی خوشبین باشند.

وی با بیان اینکه در مدیریت‌های غیر دینی راه‌های کسب مقبولیت با هر شیوه‌ای باز است و هدف وسیله را توجیه می‌کند، گفت: روش مدیریتی آنان می‌گوید بیش از این‌که صادق باشی، باید مردم شما را صادق بدانند؛ نفاق یکی از روش‌های آن‌هاست، دروغ و تحریف واقعیت، اطلاعات غلط و تخریب برای تاریک کردن فضا نیز از دیگر روش‌های آنان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه در مدیریت دینی، مدیر «هادی» نیز هست، گفت: یکی از وجوه تمایز مدیریت دینی با سایر مدیریت‌ها این است که مدیر نسبت به رشد فکری، اعتقادی و ایمانی زیرمجموعه نیز مسئولیت دارد.

وی افزود: در نظام اسلامی فرمانده، مسئول و رئیس فقط مسئولیت هدایت وظایف اداری افراد را بر عهده ندارد، بلکه باید برای تعالی آن‌ها تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما باید خود را بسازیم و با ساختن خودمان دیگران ساخته می‌شوند، عنوان کرد: آنچه از مرحوم شهید «میثمی» به یاد داریم، سخنرانی‌هایش نیست، بلکه سلوک، سبک زندگی و سبک مدیریتش است.

وی محبت قلبی، پاکدستی و امانت‌داری، مودت و اظهار اخوت و ساده‌زیستی را ازجمله ویژگی‌هایی که مقبولیت را به همراه می‌آورد، عنوان و خاطرنشان کرد: صداقت در گفتار و رفتار، عدالت محوری و انصاف، اهتمام به حل مشکلات نیرو‌ها، روحیه بزرگ منشی و گذشت، قانون‌مداری و ثبات قدم، پیش روندگی در اعمال و وظایف، انتقادپذیری، حق‌محوری و از همه مهمتر استمداد از خداوند متعال در انجام امور از دیگر ویژگی‌هایی است که برای یک مدیر مقبولیت را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در بخش دیگری از سخنانش از حجت الاسلام طیبی‌فر به عنوان خطیبی دانا و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی نام برد و بیان کرد: امروز همه ما باید با مجاهدت و تلاش بی‌وقفه و انقلابی و مخلصانه در مسیر تعالی هرچه بیشتر معنوی سپاه گام برداریم.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به حجت الاسلام حسین طیبی فر اعطا شد.

بنا بر این گزارش، مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در منطقه یکم دریایی سپاه، لشکر ۴۱ ثارالله و قرارگاه قدس، لشکر فجر و قرارگاه مدینه، سپاه صاحب الزمان (عج) و قرارگاه سیدالشهدا (ع)، تیپ قمر بنی هاشم، لشکر محمد رسول الله (ص) و فرماندهی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) و مسئولیت معاونت امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه ازجمله مسئولیت‌های قبلی حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار