سردار اشتری در مراسم غبار روبی گلزار شهدا:

ایستادگی در یمن، سوریه، عراق و فلسطین در امتداد دفاع مقدس و شهداست

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز قدرت دفاعی ایران در منطقه و دنیا بی‌نظیر است، گفت: همه این مجاهدات‌ها به دلیل فرهنگ دفاع مقدس است که در سراسر نیرو‌های مسلح ساری و جاری است و ایستادگی و مقاومتی که امروز در جبهه مقاومت یمن، سوریه، فلسطین و عراق به وجود آمده در امتداد دفاع مقدس و شهداست.
کد خبر: ۳۶۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 03October 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در مراسم غبارروبی گلزار شهدا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» برنامه‌های خود را از امروز آغاز کرده است.

وی ادامه داد: روز اول هفته نیروی انتظامی را با شعار ولایت‌مداری، ایثار و شهاد طلبی آغاز کردیم و با حضرت امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردیم و با فرمانده معظم کل قوا بیعت دوباره کردیم.

سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی به تعبیر مقام معظم رهبری مجاهدین فی سبیل‌الله هستند و عبارت‌هایی که امام خامنه‌ای استفاده کردند عباراتی الهی هستند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس اشرافیت ایشان بر روی موضوعات است و ما باید قدردان امام خامنه‌ای باشیم.

وی با بیان اینکه ماموران ما در سراسر کشور و هشت هزار و ۸۷۵ مرز حضوری فعال دارد، گفت: نیروی انتظامی سالیانه ده‌ها میلیون خدمات به مردم ارائه می‌دهد؛ امروز نیروی انتظامی هم به مردم خدمات رسانی می‌کند و هم موضوع امنیت را برقرار می‌کند.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز به همت نیروهای مسلح به صورت یکپارچه و تحت حمایت فرمانده معظم کل قوا بهترین امنیت را داریم، گفت: امروز قدرت دفاعی ایران در منطقه و دنیا کم نظیر و بی‌نظیر است و جز پنج کشور دنیا است.

وی ادامه داد: همه این مجاهدات‌ها به دلیل فرهنگ دفاع مقدس است که در سراسر نیروهای مسلح ساری و جاری است. امروز ایستادگی و مقاومتی که در حبهه مقاومت یمن، سوریه، فلسطین و عراق به وجود آمده در امتدا دفاع مقدس و شهدا است.

سردار اشتری گفت: امروز یمن بدون امکانات در مقابل عربستانی که دست‌پرورده آمریکا و کشورهای استعمارگر است با روحیه جهادی مقاومت کرده و گردان به گردان نیروهای عربستانی را به اسارت در می‌آورند؛ امروز گردان پهپادی یمن هر گاه بخواهد در عربستان عملیات می‌کند و این به برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار