آیت‌الله آملی لاریجانی:

امروز عزت جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم/ جمهوری اسلامی راه مقاومت را به مردم منطقه می‌آموزد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌های آنان هستیم.
کد خبر: ۳۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳ - 03October 2019

امروز عزت جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم / امروز جمهوری اسلامی راه مقاومت را به مردم منطقه می‌آموزدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست‌ویکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور در روستای کالیکلا سوادکوه شمالی و بزرگداشت آیت‌الله «صالحی مازندرانی» اظهار داشت: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا چراغ راه آیندگان است.

آیت‌الله آملی لاریجانی با بیان اینکه راهی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس طی کرده‌اند همچنان ادامه دارد، افزود: امروز در عرصه‌های مختلف کشور به پاس همان روحیه جهادی جوانان غیور کشورمان پیشرفت‌های مهم حاصل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در میان قشر‌های مختلف جامعه هستند، گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وجود دارد طرح‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری از بین خواهند رفت.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه علمای جامعه حافظان مرز‌های دینی و ارزش‌ها هستند، افزود: امروز هجمه‌های دشمنان به اعتقادات و زیرساخت‌های کشور چه مادی و معنوی نسبت به دوران دفاع مقدس افزایش یافته است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیروی از خط ولایت‌فقیه و استقامت در برابر فشار‌های حداکثری و ناجوانمردانه دشمنان رمز موفقیت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در خطاب به مقامات صعودی آنان را گاو شیرده خواند، افزود: امروز جمهوری اسلامی پس از ۴۰ سال نه تنها تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است بلکه هر روز بر توانایی و اقتدار ایران اسلامی افزوده شده است.

آملی لاریجانی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران دخالت نظامی در منطقه نمی‌کند، اما راه مقاومت را به کشور‌های همسایه می‌آموزد، افزود: انقلاب اسلامی ایران در برابر تمامی مستکبران در منطقه ایستادگی کرده است و خواهد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عزت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌های آنان هستیم.

آیت الله آملی لاریجانی در پایان، افزود: آیت الله صالحی مازندرانی یک شخصیت انقلابی بود که در میدان مبارزه با زورگویان زمانه و مستکبران نقش موثری در بیداری و روشنفکری مردم ایفا کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار