امام جمعه کنگان:

عملیات مقاومت در یمن به منزله یک فتح‌المبین بود

حجت الاسلام «محمود محمودی» گفت: موفق‌ترین عملیات مقاومت در یمن به منزله یک فتح‌المبین بود و درسی بزرگ برای نیروهای مقاومت است که در سایه ایمان و مقاومت می‌توان بر ائتلاف قدرت‌های استکباری پیروز شد.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ - 04October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمود محمودی» امام جمعه «کنگان» امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، با گرامی‌داشت هفته ناجا، اظهار داشت: تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز، از افتخارات ناجا در دفاع از نظام دینی و مردم است.

وی گفت: هفته ناجا فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی و بررسی عملکرد یک‌ساله پلیس است

خطیب جمعه کنگان با اشاره به جایگاه این شهرستان، اظهار داشت: راه‌اندازی پروژه‌های عظیم صنعتی در کنگان، نتیجه تلاش حافظان امنیت به‌ویژه نیروی انتظامی است.

محمودی درباره تلاش دشمنان برای ناامنی در ایران اسلامی و دیگر کشورها، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین عامل ناامنی در دنیا و جرثومه فساد آمریکا و اسرائیل هستند.

وی با تبیین سخنان فرماندهی معظم کل قوا در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران، گفت: همه باید توصیه رهبر انقلاب اسلامی در مورد فضای همدلی و همگرایی را نصب‌العین خود قرار دهند.

محمودی به پیروزی اخیر جبهه مقاومت انصارالله یمن و نابودی کامل سه تیپ نیروهای متجاوز سعودی و اسیر کردن صدها سعودی، بیان کرد: موفق‌ترین عملیات مقاومت در یمن به منزله یک فتح‌المبین بود و درسی بزرگ برای نیروهای مقاومت است که در سایه ایمان و مقاومت می‌توان بر ائتلاف قدرت‌های استکباری پیروز شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها