امام جمعه موقت بندر دیر:

سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده است

حجت‌الاسلام «ابراهیم بحرانی» با اشاره به التماس آمریکایی‌ها برای دیدار با رئیس جمهور ایران و تلاش برای مذاکره مجدد گفت: سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده و در آینده هم شکست می‌خورد.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ - 04October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «ابراهیم بحرانی» امام جمعه موقت بندر دیر در خطبه های نمازجمعه  با تقدیر از برخورد قاطع قوه قضاییه با فساد، اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم برخورد با فساد بود که قوه قضاییه به خوبی در این راستا گام برداشته است.

وی با بیان اینکه چنین حرکت هایی موجب امیدواری مردم می شود، افزود: بهترین گواه هم برخورد با فساد در خود دستگاه قضا بود که نشان داد با فساد در هر سطحی برخورد می‌شود و نیاز است مردم نیز از این اقدامات حمایت کنند.

وی عنوان کرد: تحولات منطقه و جهان به نفع جبهه مقاومت در حال پیشروی است و عربستانی ها از شکست هایی که از یمنی ها خورده اند، درس بگیرند و به جای متکی شدن به آمریکایی ها به مردم خود اتکا کنند؛ وگرنه به سرنوشت صدام ها و قذافی ها دچار می شوند.

بحرانی با اشاره به التماس آمریکایی ها برای دیدار با  رئیس جمهور ایران و تلاش برای مذاکره مجدد، تأکید کرد: سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده و در آینده هم شکست می خورد.

وی با اعلام اینکه اروپایی ها از یک طرف ایران را تهدید و از طرفی برای بازگشت به مذاکرات مجدد میانجی‌گری می کنند، یادآور شد: به هیچ‌کدام از این کشورها نمی شود اعتماد کرد و مسئولین کشور مسائل و مشکلات کشور را به مذاکره با آمریکا و اروپایی ها گره نزنند.

بحرانی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاشگران نیروی انتظامی در دیر، تأکید کرد: نیروی انتظامی حافط  امنیت و نظم در جامعه و اقتدار کشور هستند.

وی با بیان اینکه خانواده ها نسبت به امر مقدس خدمت سربازی اهتمام بیشتری داشته باشند و به عنوان یک عبادت به آن نگاه کنند، یادآور شد: همه باید توان و آمادگی برای دفاع از کشور در تمامی عرصه ها داشته باشند و یکی از بهترین فرصت ها برای نسل جوان، خدمت مقدس سربازی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها