مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

رونمایی از کتاب صوتی «ماه‎گویان» در بوشهر

علی صفری از رونمایی کتاب صوتی «ماه گویان» خبر داد و گفت: این کتاب صوتی به شرح زندگینامه شهید حجت‌الاسلام و المسلمین «شیخ محمد حسن ابراهیمی» با صدای «الهام حدیان زاده» پرداخته است که فردا شنبه 13 مهر رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 04October 2019

رونمایی از کتاب صوتی «ماه گویان» در بوشهر

«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هنر یکی از بهترین نوع انتقال ارزش‌های حماسی است.

وی با بیان اینکه دلیرمردان این خطه از زمین در تمام ادوار تاریخ  درخشیدند، گفت: شهیدان این مرزو بوم در جای جای وطن از آرمان های دین مبین اسلام دفاع کردند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از رونمایی کتاب صوتی «ماه گویان» خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب صوتی به شرح زندگینامه شهید حجت‎الاسلام و المسلمین «شیخ محمد حسن ابراهیمی» با صدای «الهام حدیان زاده» پرداخته است که فردا شنبه 13 مهر رونمایی خواهد شد.

صفری یادآور شد: شهید حجت‎الاسلام و المسلمین «شیخ محمدحسن ابراهیمی» رایزن فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مدیر کالج مطالعات اسلامی در کشور گویان بود که به دستور مستقیم  CIA به شهادت رسید. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار