جمعی از مسئولین خرم آباد با خانواده شهید «نصیر میر دریکوند» دیدار کردند

جمعی از مسئولین شهر خرم آباد و نیروهای نظامی و انتظامی با خانواده شهید جاویدالاثر نصیر میر دریکوند دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ - 04October 2019

دیدار برخی از مسئولین شهر خرم آبا  با خانواده شهید جاویدرالثر نصیر میر دریکوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، «صادق هادی‌پور» مدیر بنیاد شهید شهرستان خرم آباد، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد، فرماندهان کلانتری این شهرستان، سرهنگ «گراوند» ریاست حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی خرم آباد، سرهنگ «کیومرث ماسوری» فرمانده سرافراز تیپ ۲۸۴ شهید رستمی با همکارانشان، حجت الاسلام «روح الله دریکوند» پژوهشگر و محقق حوزه علمیه قم، با خانواده شهید جاویدالاثر «نصیر میردریکوند» دیدار کردند.

پدر شهید نصیر میر دریکوند در بستر بیماری و نیازمند توجه مسئولین

بنا بر این گزارش «عبدالعلی میر دریکوند» پدر بزرگوار شهید «نصیر میر دریکوند» که امروز با تنی رنجور در بستر بیماریست، سال‌های سال چشم به راه میوه دلش، روزگار گذرانیده است؛ امروز نه نای راه رفتن داشت و نه زبان تکلم و با اشک گرمی که از گوشه دیدگانش سرازیر می شد از میهمانان خود میهمان نوازی می کرد.

محله ماسور خرم آباد، مهد پرورش شهدای گرانقدر و بزرگوار ایران عزیز است. از شهدای دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع وطن. محله با قدمت ماسور با تقدیم بیش از ۵۰ شهید دین خود را به انقلاب و میهن اسلامیمان ادا کرده است. شهدایی که مادران و پدرانشان در غم آنها شکسته شده اند، پدران و مادرانی که اسوه های گذشت، ایثار و فداکاری هستند. امروز وظیفه همگان است که با عیادتی هرچند ساده، دلشان را شاد کرده تا بدانند که تنها نیستند و مردم قدرشان را می دانند. یکی از این خانواده های معزز، خانواده شهید جاویدالاثر نصیر میردریکوند است.

مسئولین محترم حاضر در جلسه  ضمن عیادت از پدر شهید «نصیر میر دریکوند» یاد و خاطره این شهید بزرگوار و شهدای گرانقدر دفاع مقدس را گرامی داشتند و ضمن اهدای هدایایی به خانواده این شهید، نظر به وضعیت جسمی بحرانی پدر شهید گرانقدر نصیر میر دریکوند؛ همه حضار و مسئولین دولتی بر ضرورت مداوای ایشان تاکید داشتند.

حجت الاسلام «روح الله دریکوند»  که خود زمینه این دیدار را فراهم آورده بود ضمن تشکر از اجابت دعوت و تشریف فرمایی مسئولین بنیاد شهید، فرماندهان و نیروی های سرافراز ارتش جمهوری اسلامی و قدردانی خاص از نیروهای انتظامی جهت حضور و برقراری نظم و امنیت در منطقه، به بیان جایگاه قدسی و والای خانواده معزز شهیدان، شهدای گرانمایه و رزمندگان پرداخت و بر لزوم نشر معارف شهدا و رسیدگی به وضعیت خاص پدر شهید، تاکید نمود.

«سید حسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز ضمن تجلیل از خانواده‌ شهید والامقام قول مساعد داد در اسرع وقت به وضعیت بیماری پدر شهید رسیدگی شود.

سرهنگ «محمد قاسم طرهانی» فرمانده انتظامی خرم آباد نیز اظهار داشت: امروزه ما به شهدا نیاز داریم و هرگاه دچار خستگی می‌شویم به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رویم و با دیدن پدران و مادران شهدا خستگی از تنمان خارج می‌شود.

همچنین سرهنگ‌ «کیومرث ماسوری ماسوری» از فرماندهان لشکر ۸۴  خرم آباد که خود از افتخارات و فرزندان خدمتگزار و سرافراز محله بزرگ ماسور است، قول رسیدگی هفتگی یک تیم پزشکی به وضعیت ایشان را داد. وی ضمن قدردانی از خانواده محترم شهید و بیان فضایل شهدا گفت: ان شاءالله بعد از ماه صفر یادواره شهدا را به منظور تجلیل از روحیه ایثار و شهادت برگزار خواهیم کرد.

در این دیدار خانواده شهید والامقام «نصیر میر دریکوند» از سبز پوشان زحمت کش و بی‌ادعای نیروی انتظامی، همچنین از جان برکفان ارتش سرافراز جمهوری اسلامی و مسئولین نهاد شریف بنیاد شهید و کلیه حضار به ویژه حجت الاسلام «روح الله دریکوند» که ترتیب این ملاقات را دادند تقدیر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار