استاندار خراسان شمالی:

حضور نیروهای انتظامی باعث وحشت هر مجرم است

استاندار خراسان شمالی گفت: وقتی به دیدگاه مردم و حضور نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف نگاه می‌کنیم، حضور این نیرو آرامش‌دهنده هر ایرانی و ایجاد رعب و وحشت در دل هر مجرم است.
کد خبر: ۳۶۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 05October 2019

حضور نیروهای انتظامی باعث آرامش هر ایرانی و رعب و وحشت برای هر مجرم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در سایه رشادت و پایمردی شهدا و جانبازان و خانواده‌های معظم آنان است که نظام مقدس 40 ساله ما با افتخار، سرافرازی و سربلندی در دنیای امروز از آن نام برده می‌شود.

وی ادامه داد: یادآوری و بزرگداشت این بزرگمردان به طور مستمر، یادآوری تمامی ارزش‌ها، خوبی‌ها و تمامی دلاورمردانی است که توانسته‌اند در سایه تلاش خودشان امروزه به مردم عزیز ایران، امنیت را هدیه و در دل دشمنان یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

شجاعی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دنیا شاهدیم حدود 40 سال قبل دنیا در یک طرف و ما در طرف دیگر و یک جنگ نظامی داشتیم و امروز پس از 40 سال با دلاورمردی شما، دنیا در یک طرف و ما در طرف دیگر و یک جنگ اقتصادی داریم.

استاندار خراسان شمالی افزود: امروزه اگر مرزهای ما در امان است و مردم ما در امنیت کامل به سر می برند در سایه تلاش شما نیروهای انتظامی است و همچنین وقتی رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان اقتصاد مقاومتی و حضور در جبهه اقتصادی و مقابله با این جنگ اقتصادی را می دهند در سایه این امنیت است.

وی اقدامات و فعالیت های نیروی انتظامی را در طول 40 ساله انقلاب، گام به گام مردمی‌تر، تخصصی‌تر و بااقتدار دانست و گفت: نیروی انتظامی توانسته تمامی ماموریت‌های محوله را در تمامی بخش‌ها به نحو احسنت انجام دهد چرا که وقتی به دیدگاه مردم و حضور نیروی انتظامی در صحنه‌های مختلف نگاه می‌کنیم، حضور شما آرامش‌دهنده هر ایرانی و ایجاد رعب و وحشت در دل هر مجرم است.

شجاعی در پایان اظهار امیدواری کرد و خطاب به نیروهای انتظامی افزود: در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و پشتوانه مردم امیدوارم بتوانید گام های آینده را بسیار پرصلابت برداشته و با یکدیگر ایران را به سوی دروازه‌های پیشرفت در تمامی جوانب به پیش ببریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها