سرلشکر موسوی:

تهدیدات دشمن در هر سطحی را با قدرت پاسخ می‌دهیم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: 40 سال است که امنیت خلیج فارس را حفظ کرده‌ایم و از این پس هم با تمام قدرت این کار را انجام می‌دهیم؛ هر تهدید و خطری از سوی دشمن را در هر سطحی که باشد با قدرت پاسخ خواهیم داد.
کد خبر: ۳۶۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ - 07October 2019

تهدیدات دشمن در هر سطحی را با قدرت پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) پس از بازدید از یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه مستقر در استان بوشهر، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: 40 سال است که امنیت خلیج فارس با تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حفظ شده و اگر کشورهای منطقه هم کمک کنند، این‌جا امن‌ترین منطقه جهان خواهد بود.

وی افزود: معمولاً وقتی که کشورهای فرامنطقه‌ای وارد این منطقه می‌شوند، ناامنی و تنش را به همراه می‌آورند، اما همان‌گونه که در این 40 سال امنیت این‌جا را حفظ کرده‌ایم، وظیفه داریم که از این پس نیز با تمام قدرت این امنیت را برقرار کنیم.

سرلشکر موسوی با اشاره به میزان آمادگی پدافند کشور، گفت: در بخش پدافند هوایی، ما سخت‌ترین و بدبینانه‌ترین خطری را که ممکن است برای کشور ایجاد شود، برای خود بازسازی می‌کنیم و متناسب با آن و برای دفاع از مرزها، آسمان، مردم و آرمان‌های کشور و انقلاب آماده دفاع و پاسداری هستیم.

وی با بیان این‌که در تمامی مناطق کشور حضور و اشراف کامل داریم، اضافه کرد: پدافند هوایی ارتش و سپاه با هم‌افزایی روزافزون، از تمامی مناطق مهم، حساس و حیاتی کشور صیانت و حفاظت می‌کنند و افزون بر این، نیروهای مسلح کشور برای دفاع مقتدرانه از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی تمهیدات لازم اندیشیده‌اند و هیچ خلائی در دفاع از کشور نیست.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به جوان بودن کارکنان پدافند هوایی کشور، گفت: کاربران سامانه‌های پدافندی، هم در پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم در پدافند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جوانان متخصص و متعهد کشور هستند و از نظر فنی و مهارتی در سطح بسیار بالایی قرار دارند؛ همچنین فرماندهان میانی هم که وظیفه فرماندهی تاکتیکی عملیات‌ها را بر عهده دارند، طبق ارزیابی‌ها، وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: با همکاری ارتش و سپاه در بخش پدافند، هم‌اکنون آرایش و آمادگی عملیاتی در بهترین و بالاترین سطح است و به لطف این حضور هوشیارانه و هم‌افزا در نیروهای مسلح، امنیت مطلوب برقرار است و هیچ نگرانی نداریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) تأکید کرد: توان رزمی و آمادگی نظامی، چینش مدبرانه و دقیق تجهیزات راداری و سلاح‌ها و همچنین روحیه و انگیزه نیروها برای دفاع از کشور، سه عنصر مهم بازدارندگی در برابر هرگونه تهدیدی است که الحمدلله در تمامی ارکان به خوبی دیده می‌شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: به یاری خداوند، ایران اسلامی بسیار قدرتمند است و دشمنان ما نیز که گاهی دچار محاسبات غلط می‌شوند، واقعیت قدرتمندی ایران اسلامی را می‌دانند؛ اگر روزی دشمن با محاسبات غلط وارد بازی آزمودن قدرت ایران شود، مطمئناً باز هم ضرب شست جمهوری اسلامی ایران را به آن‌ها نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار