مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

امروز اربعین حسینی نماد مقاومت و بزرگترین معجزه عصر حاضر است

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری گفت: امروز فرهنگ حسینی و اربعین نماد مقاومت و بزرگترین معجزه عصر حاضراست.
کد خبر: ۳۶۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 07October 2019

امروز اربعین حسینی نماد مقاومت و بزرگترین معجزه عصر حاضر است / نفوذ گفتمان مقاومت موجب انزوای نظام سلطه شده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران شامگاه دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ویژه اربعین حسینی در مرکز استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: اجتماع عظیم و میلیونی اربعین حسینی تیری در قلب دشمنان است و این حضور میلیونی عصبانیت و همچنین خفت و خواری دشمنان اهل بیت (ع) را در پی دارد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی تنها متعلق به امت اسلامی نیست، افزود: حضور ملیت‌های مختلف در این راهپیمایی عظیم نشان دهنده جهانی شدن فرهنگ حسینی است.

شکریان امیری با اشاره به این که امروز پیام نهضت عاشورا در همه دنیا نهادینه شده و گسترش یافته است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان این فرهنگ ناب از مرزهای جغرافیایی عبور کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که دشمنان اهل بیت (ع) در طی سال‌های اخیر هر چه در توان داشتند برای جلوگیری از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی به کار گرفتند، تصریح کرد: اما امروز تنها چیزی برای دشمنان باقی مانده رسوایی و ذلت است و دائما در حال سیلی خوردن از فرهنگ حسینی که همان فرهنگ  مقاومت و پایداری هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توطئه و فتنه برای کمرنگ کردن مردم در راهپیمایی اربعین حسینی شکست خواهد خورد، ادامه داد: تحرکات اخیری که در کشور عراق آغاز شده با هدف کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی بوده که به طور حتم با وحدت و همبستگی امت اسلامی شکست خواهد خورد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران  با اشاره به این که عشق به امام حسین (ع) حد و مرز ندارد و دشمنان نمی‌تواند با ناامن کردن عراق مانع حضور عاشقان حسینی در اجتماع عظیم اربعین حسینی شوند، بیان داشت: هر سال که می‌گذرد حضور عاشقان حسینی در اجتماع عظیم اربعین حسینی بیشتر می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه امروز امت اسلامی به برکت اهل بیت (ع) در اوج عزت و اقتدار قرار دارند، تصریح کرد: دشمنان قرآن و اهل بیت (ع) در تلاش هستند با هر توطئه و فتنه‌ای این اقتدار را تضعیف کنند که به طور حتم شکست خواهند خورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور میلیونی عاشقان حسینی در مراسم اربعین نشان‌دهنده نفوذ فرهنگ حسینی در قلوب ملت‌های جهان است، گفت: این فرهنگ عظیم به خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان منجر شده است و روز به روز در بین ملت‌های آزادی خواه و مسلمان جهان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی با بیان این که نفوذ گفتمان مقاومت در جهان موجب انزوای نظام سلطه در عرصه‌های مختلف شده است، افزود: امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمنان، گفتمان انقلاب اسلامی که بر گرفته از فرهنگ حسینی است در جهان گسترش پیدا کرده است و امروز فرهنگ حسینی و اربعین نماد مقاومت و بزرگترین معجزه عصر حاضر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها