نماینده ولی فقیه در بوشهر عنوان کرد؛

بکارگیری آمریکا از مراکز حقوق بشری جهت انحراف افکار عمومی

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» با بیان اینکه استکبار تمام ابزار لازم را در جهت انحراف افکار عمومی به کار می‌گیرد گفت: آمریکا برای تأثیرگذاری بیشتر اهداف خود مراکز حقوق بشری را به کار گرفته است.
کد خبر: ۳۶۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ - 09October 2019

بکارگیری آمریکا از مراکز حقوق بشری جهت انحراف افکار عمومی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در پنجمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی» در بوشهر با بیان ویژگی‌های نظام استکبار اظهار داشت: چپاول و تسلط بر مراکز قدرت از مهمترین ویژگی‌های نظام استکباری است.

وی ساختار وجودی نظام سلطه را برپایه انسان ابزاری برای کسب قدرت و ثروت خواند و گفت: عملکرد جهان استکبار به سرکردگی آمریکا مشخص است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استراتژیک آمریکا این است که با تهاجم به دنبال اجرایی کردن اهداف خود است خاطرنشان کرد: جهان کنونی جهان تهاجم استکبار است.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه استکبار تمام ابزار لازم را در جهت انحراف افکار عمومی به کار می گیرد افزود: آمریکا برای تأثیر گذاری بیشتر اهداف خود مراکز حقوق بشری را به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سر فصل نوینی در تاریخ گشوده است گفت: انقلاب اسلامی بخاطر اینکه مبدأ اسلامی دارد جهانی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن تأکید بر اینکه نگاه جمهوری اسلامی ایران نجات بشر است ابراز داشت: استان حماسه ساز بوشهر که در طی ادوار تاریخ مورد ظلم سرانی که مدعی حقوق بشر بودند قرار گرفتند. 

این مسئول با اشاره به اینکه افول سیطره آمریکا پرشتاب در جهان انجام است عنوان کرد: با افول آمریکا تمدنی نوین در جهان ایجاد می‌شود.

صفایی‌بوشهری ضمن بیان اینکه اینکه تحریم اقتصادی آخرین تیر یک کشور استکباری است افزود: در تحریم اقتصادی تحریم‌ها به ضرر اقتصاد آن کشور هم تلقی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار