مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام:

بیش از ۲۲ هزار ویزیت رایگان به عزاداران حسینی(ع) ارائه شد

مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ ویزیت رایگان به صورت شبانه روزی در چادرهای ‏سلامت مرز مهران، به زائران امام حسین(ع) ارائه شد‎.‎
کد خبر: ۳۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ - 22December 2014

بیش از ۲۲ هزار ویزیت رایگان به عزاداران حسینی(ع) ارائه شد

به گزارش دفاع پرس، ساسان زمانی مسئول بسیج جامعه پزشکی استان ایلام بیان داشت: با توجه به اعلام نیازی که از دانشگاه علوم پزشکی استان شد و با همکاری بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه و کانون های پزشکی توابع استان ایلام، تیم های اضطراری، اکیپ پزشکان و تیمهای بسیجی درنقطه صفر مرزی در ورودی و خروجی زائران ایرانی به مدت ۱۰ روز به صورت شبانه روز استقرار پیدا کردند.

وی با اشاره به ورود خیل بالای جمعیت و شمار گسترده زائران به استان ایلام، گفت: تا پایان ۲۸ ماه صفر و از همان زمان ورود به داخل استان تا مرز بین المللی مهران، زائران مورد پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار گرفتند و بیش از ۲۵۷ میلیون خدمات پزشکی رایگان، در قالب تیمهای پزشکی، چادرهای سلامت و مراکز و پایگاههای پزشکی امدادی، به زائران امام حسین (ع) خدماتدهی کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی ایلام با اعلام اینکه ارائه بیش از صد میلیون ریال دارو از جمله خدمات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بوده است، گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ ویزیت رایگان،۵هزار مورد تزریقات و همچنین پانسمان و سرم تراپی به صورت خدمات پزشکی رایگان به زائرین امام حسین (ع) در چادر سلامت مرز مهران ارائه داده شده است.

وی با اظهار اینکه بیشتر بیماران دچار سرماخوردگی، اسهال و استفراغ بودند، بیان داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماریها،۱۰هزار ماسک بین زائرین امام حسین (ع) در خروج و ورود از مرز مهران توزیع شد.

زمانی با بیان اینکه علاوه بر خدمات پزشکی، آموزش های درمانی و راهنمایی مسیرها در چادرهای سلامت نیز اجرا میشد، تصریح کرد:بیش از ۹۰ نفر از زائرین امام حسین (ع) که حال وخیمی داشتند به بیمارستان های شهر ارجاع داده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها