مسئول موکب‌های داخلی نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی کشور موکب برپا کرده است

سردار «رمضان شعبانی» با بیان اینکه موکب‌های نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی کشور برپا است، گفت: افتخار این نیرو خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۳۶۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 11October 2019

نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی کشور موکب برپا کرده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار رمضان شعبانی مسئول موکب‌های داخلی نیروی انتظامی با بیان اینکه همان طور که نیروی انتظامی در طول این چهار دهه عمر انقلاب همواره در کنار مردم حضور داشت امروز نیز در کنار زائران و برای ارائه خدمات بهتر به آن‌ها خواهد بود، اظهار داشت: موکب‌های نیروی انتظامی در همه پایانه‌های مرزی شرق و غرب کشور برپا است.

وی ضمن بیان اینکه موکب‌های نیروی انتظامی در پایانه‌های مرزی به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند، افزود: پذیرایی، اسکان، سخنرانی و پاسخ به سئوالان و شبهات در این موکب‌ها انجام می‌شود و همچنین از روحانیان نیروی انتظامی بهره گرفته‌شده است.

مسئول موکب‌های داخلی نیروی انتظامی بابیان اینکه جمعیت بسیاری از امت حزب الله امروز دل‌هایشان را روانه کربلا کردند، ابراز داشت: برای خلق این حماسه بزرگ همه شیعیان از پاکستان، عراق، ایران، سوریه و غیره حضور دارند لذا برای این دسته از افراد خدمات گوناگونی در نظر گرفته‌ شده است.

شعبانی اضافه کرد: حرکت امام حسین (ع) امروز جهانی شده و این تمدن اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است به نحوی که مشاهده می‌کنیم این مغناطیس امام حسین (ع) همه دل‌ها را به سمت خود روانه کرده است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار