فرماندار ویژه خرمشهر:

تاکنون بالغ بر 510 هزار نفر زائر کربلا از مرز بین‌المللی شلمچه عبور کرده‌اند

کورش مودت گفت: از آغاز حرکت مردمی اربعین تا‌کنون، بالغ بر 510 هزار نفر به قصد زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.
کد خبر: ۳۶۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ - 11October 2019

تاکنون بالغ بر 509 هزار نفر زائر کربلا از مرز بین المللی شلمچه عبور کرده اند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «کورش مودت» فرماندار ویژه خرمشهر امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از شرایط تردد زائران از مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات به وجود آمده در خاک عراق که ناشی از کمبود وسایل نقلیه برای انتقال زائران بود و بسته بودن مرز در ساعاتی از روز پنجشنبه، میزان تردد زائران از این مرز، آمار چشمگیری داشته است.

وی افرود: بر همین اساس، تردد 117 هزار زائر در روز گذشته از مرز شلمچه به ثبت رسیده است. از آغاز این حرکت مردمی تا‌کنون، بالغ بر 510 هزار نفر به قصد زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: به توجه به ازدحام جمعیت و استقبال گسترده هموطنان از مراسم اربعین سال جاری، کشور عراق برای انتقال زائران در خاک خود دچار کمبود وسایل نقلیه است که بر این اساس، به زائران توصیه می‌کنیم برای حضور در مرزها و تردد از پایانه شلمچه تعجیل نکرده و سفر خود را کمی به تأخیر اندازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها