عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بصیرت ملت ایران و عراق مانع اثربخشی تفرقه‌افکنی دشمنان شد

حسن کامران گفت: ملت ایران و عراق در قضایای اخیر در عراق هوشمندانه عمل کردند و با بصیرت، توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف خباثت‌آمیز و تفرقه‌افکن خود برسد.
کد خبر: ۳۶۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳ - 15October 2019

///حسن کامران عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به حوادث اخیر در عراق و مشکلات و ضعف‌های اقتصادی که مردم این کشور از آن رنج می‌برند، اظهار داشت: یکی از اقدامات انکارناپذیر دشمنان در این برهه از زمان که مردم عراق نسبت به وضعیت معیشت‌شان گله‌مندند، موج‌سواری بر این نارضایتی‌ها و ربط دادن این مسئله به جریانات سیاسی است؛ لذا آن‌ها می‌خواهند با سیاه‌نمایی به گونه‌ای در جوامع بین‌المللی القا کنند که مردم عراق با کشورهای همسایه از جمله ایران مشکل دارند.

این مقام مسوول با بیان اینکه دشمنان در تفرقه‌افکنی میان ملت ایران و عراق ناتوان هستند، افزود: در طول سال غربی‌ها برای از بین بردن وحدت امت اسلامی تلاش و مبالغ گزافی هزینه می‌کنند، اما به برکت اربعین حسینی تمام توطئه‌های آنها خنثی می‌شود؛ چراکه نهضت عاشورا امت اسلامی را حول محور امام حسین (ع) دور هم جمع می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هوشمندی مسلمانان و به خصوص مردم ایران و عراق عامل بازدارنده‌ای در تحقق اهداف غربی‌ها مبنی بر مخدوش کردن وحدت و انسجام امت اسلامی است، گفت: ملت ایران و عراق در قضایای اخیر در عراق هوشمندانه عمل کردند و با بصیرت، توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند و اجازه ندادند دشمن به اهداف خباثت‌آمیز و تفرقه‌افکن خود برسد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین و با بیان این که توطئه‌های دشمنان در جهت کم رنگ کردن اربعین با بن بست مواجه شده است، گفت: برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در سال جاری نشان‌دهنده همبستگی مسلمانان و از طرفی شکست استکبار جهانی و دشمنان قرآن و اسلام است؛ آمریکا و متحدانش به خوبی می‌دانند که دوران افول و فروپاشی‌شان فرا رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که فرصت حضور در همایش جهانی اربعین را قدر بدانند و از این فرصت به دست آمده برای تعمیق پیوند قلبی با اهداف مقدس امام حسین (ع) استفاده و با آن حضرت تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار