مهدی فضائلی:

دفاع در همه دوران ها ادامه دارد/ جنگ ظرفیت های انقلاب را آشکار کرد

نشست نشر و گنج دفاع مقدس با حضور محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش با محوریت نشر و دفاع مقدس امروز در سالن اجتماعات انتشارات سروش برگزار شد
کد خبر: ۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹ - 24September 2013

دفاع در همه دوران ها ادامه دارد/ جنگ ظرفیت های انقلاب را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مهدی فضائلی مدیر انتشارات سروش در نشست نشر و گنج دفاع مقدس، با بیان اینکه دوران جنگ در تاریخ همه ی کشور ها و بین همه ی ملت ها مهمترین مقطع به حساب می آید، گفت: یکی از دلایل اهمیت آن را باید در ظهور استعدادها جستجو کرد.

وی افزود: دوران شکوهمند و پر افتخار دفاع مقدس ما نیز چنین ویژگی را در اعلی درجه خود داشت. دورانی که انقلاب ما نوپا بود و در چنین شرایطی جنگ در ملت ما تحمیل شد.

فضائلی با بیان اینکه در این مدت استعدادهای ملت ما به منصه ظهور رسید، گفت: به جز جنگ هیچ شرایط  دیگری نمی توانست این ظرفیت ها را آشکار کند و اگر امروز در حوزه های مختلف از جمله حوزه نشر کوتاهی صورت گرفته است باید خود را سرزنش کنیم. چرا که از ظرفیت و استعداد بی کران این دفاع مقدس بهره ای اندک برده ایم.

مدیرعامل انتشارات سروش با اشاره به اینکه نمی توان این دوران را در هیچ غالبی  بیان کرد، افزود: بخش های زیادی از این دوران پنهان باقی مانده و می ماند اما به همان مقدار اندک هم به درستی پرداخته نشده است.

وی تصریح کرد: انشالله نه تنها در هفته دفاع مقدس که در همه دوران ها این دفاع ادامه دارد و ما بتوانیم آن را برای همه خصوصا نسل آینده به اشکال مختلف خصوصا در غالب هنر ماندگار کنیم و از این سرمایه عظیم بی پایان حراست کنیم .  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار