وصیت نامه؛

شهید علیرضا عربی: امروز جامعه اسلامی به انسان‌های پاک و خالص احتیاج دارد

در بخشی از وصیت نامه شهید «علیرضا عربی» آمده است: پیام من برای برادران مسئول در کشور این است که مواظب باشید تا هوای نفس بر شما غالب نشود؛ برادرانم باید بدانند که هر چه پست و مقام‌شان بالاتر شود مسئولیت‌شان سنگین‌تر می‌شود و امروز جامعه اسلامی به انسان‌های پاک و خالص احتیاج دارد که در راس همه امور باشند.
کد خبر: ۳۶۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 16October 2019

شهید علیرضا عربی: امروز جامعه اسلامی به انسان های پاک و خالص احتیاج داردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سردار شهید «علیرضا عربی» معروف به ابوفاضل متولد روستای آیسک شهرستان فردوس از سرداران شهید خراسان جنوبی است.

در وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است: این معجزه بزرگ قرن و این پیروزی بی‌نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهبانی است و اما حقیر تا به حال مرده بودم و در این لحظه آغاز جهاد می کنم. شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می رساند. چقدر شهادت در راه خدا زیباست و مانند گل محمدی می‌ماند که وارثان خون پاک شهید از آن می‌گویند.

خدایا شهادت ما را در راه اسلام و قرآن و امام زمان برساند، خدایا من را ببخش و اسم من را در طومار سربازان امام زمان تثبیت بگردان؛ خداوند قوانین اسلام را در سراسر جهان پیاده بگردان.

پدر ارجمند و مادر مهربانم و خانواده عزیزم و فامیل مهربان و ملت حزب‌الله هیچ راضی نیستم که در شهادت من گریه کنید. در بالای قبر من پرچم جمهوری اسلامی ایران را نصب کنید و افتخار کنید که فرزندتان در راه خدا به این مقام بزرگ رسیده از همه شما می‌خواهم که من را حلال کنید.

پدر جان و مادر مهربانم استقامت و صبر و شکیبایی خود را حفظ کنید و در همه حال از انقلاب اسلامی دفاع کنید مبادا روحیه خود را ببازید چون گریه شما باعث خوشحالی دشمنان اسلام و باعث ناراحتی من می‌شود.

برادر و خواهر مسلمان اگر خاطر من و برادر علمدار و سایر شهیدان را می‌خواهید از شماها می‌خواهم که از یاد خدا و قرآن و اسلام غافل نشوید.

پیام من برای برادران مسئول در کشور این است که مواظب باشید تا هوای نصب بر شما غالب نشود برادرم باید بدانند که هر چه پست و مقام شان بالاتر شود مسئولیتشان سنگین تر می‌شود و امروز جامعه اسلامی به انسانهای پاک و خالص احتیاج دارد که در راس همه امور باشند.

خدایا تو خود گواهی که من برای یاری دادن به دین مقدست جان بر کف نهاده و به این آیه «ادعونی استجب لکم» لبیک گفتم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار