وزیر کشور در شلمچه:

۲۸۰ هزار زائر اربعین روز گذشته وارد کشور شدند

عبدالرضا رحمانی‌فضلی گفت: روز گذشته از مرزهای چهارگانه ۲۸۰ هزار نفر به کشور وارد شدند و ۶۰ هزار نفر هم خروج کردند.
کد خبر: ۳۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 17October 2019

۲۸۰ هزار زائر اربعین روز گذشته وارد کشور شدندبه گزارش خبرنگار ‌دفاع پرس از اهواز، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز با حضور در شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش‌هایی که دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استانداران استان‌های مختلف و تمام نیروهای نظامی و انتظامی و سایر نیروها داشتند، اکنون در شرایط خیلی مطلوب‌تر و مناسب‌تری در تردد زائران رسیدیم.

وی افزود: سه روز است که ورودی‌های ما بیشتر از خروجی‌هایمان است و از مردم به ویژه زائران به سبب آنکه سفرشان را مدیریت کردند و به توصیه‌های ستاد اربعین گوش دادند، تشکر می‌کنم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: امید است در چند روز آینده نیز با مدیریت و پشتیبانی و خدماتی که فراهم شده، سفر زائران را به ویژه در ورودی‌ها با رعایت انضباط و نظم و گوش دادن به توصیه‌ها، به خوبی مدیریت کنیم.

وزیر کشور بیان کرد: امروز در شلمچه هستیم. بیشتر برای گفتن خدا قوت به تمام کسانی که اینجا کوشیدند، آمدیم، سپس برای سرکشی به مهران می‌رویم.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها به طور واقعی تشکر می‌کنم، بیان کرد: رسانه‌ها در این مدت کمک بسیار خوبی در تنظیم روابط ستاد و زائران اباعبدالله الحسین داشتند. این هماهنگی و همدلی میان تمام نیروهای درگیر در اربعین می‌تواند الگوی بسیار مناسبی برای  کار کردن و تلاش و خدمت برای کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته از مرزهای چهارگانه ۲۸۰ هزار نفر به کشور وارد شدند و ۶۰ هزار نفر هم خروج کردند، عنوان کرد: روند خروجی‌ها از کشور رو به افزایش است.

وزیر کشو اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که ظرف یکی دو روز آینده، خروجی‌هایمان بیشتر باشد که استانداران در این استان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تمام قد و با تمام تجهیزات در بحث خدمات‌رسانی به زائران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار