مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران:

پدران شهدا اسوه‌های ایثار، استقامت و فداکاری هستند

«هدايت مظلومی» گفت: پدران والامقام شهدا اسوه‌های ایثار، استقامت و فداکاری هستند.
کد خبر: ۳۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷ - 17October 2019

پدران شهدا اسوه‌های ایثار، استقامت و فداکاری هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدايت مظلومی» مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به مناسبت درگذشت پدر بزرگوار شهیدان «رجب و علیرضا یداللهی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: پدران والامقام شهدا که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، اسوه‌های ایثار، استقامت و فداکاری هستند.

مرحوم حاج «شعبان یداللهی» پدر بزرگوار شهيدان والامقام «رجب و علیرضا یداللهی» اسوه اخلاق و پايمردی كه ثمره عمر بابركتش را در تربيت رادمرداني شجاع و پرورش يافتگان مكتب سرخ امام حسين (ع) سپری کرد در ملكوت اعلی همنشين شد.

فقدان اين بزرگمرد كه در مسير فرهنگ غنی ترويج فرهنگ ايثار و شهادت قوت قلب و توانی مضاعف برای همگان بود موجب تأثر و تألم شده است.

این مصيبت را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری مدظله العالی و بيت مكرم و معزز شهيدان معظم یداللهی تسليت و تعزيت عرض می‌نمایم، ان‌شاءالله روح بلند آن بزرگوار در بالاترین مراتب بارگاه قدسی قرین و غریق رحمت واسعه الهی و با سالار و سرور شهیدان و فرزندان دلبندش محشور و هم‌جوار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار