تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم+ عکس

پیاده‌روی اربعین حسینی امسال بیش از سال‌های گذشته حال و هوایی مهدوی پیدا کرده است؛ چراکه زائران و عاشقان با نصب پوستر‌هایی که روی آن نوشته شده «تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم» قدم‌های خود را نذر ظهور منتقم آل محمد (عج) می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 18October 2019

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، زائران قدم‌به‌قدم «مسیر عشق» را طی می‌کنند و عمودهای شهر «نجف» را به پایان رسانده و به مسیر اصلی پیاده‌روی اربعین می‌رسند.

تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم + عکس

این‌جا «عمود یک» است، یعنی نقطه‌ای که زائران به عشق دیدن گنبدهای طلایی حضرت قمر بنی هاشم (ع) و حضرت سیدالشهداء (ع) گام‌های استوار خود را محکم‌تر برمی‌دارند و در این راه نه خستگی می‌شناسند و نه ملیت و قومیت.

تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم + عکس

پیاده‌روی اربعین حسینی امسال بیش از سال‌های گذشته حال و هوایی مهدوی پیدا کرده است؛ چراکه زائران و عاشقان در «عمود یک»، با نصب پوسترهایی که روی آن نوشته شده است «تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم»، قدم‌های خود را نذر ظهور منتقم آل محمد (عج) می‌کنند و سپس با گذشتن از زیر قرآن کریم و بوسه زدن به آن، خود را در «مسیر عشق» بیمه می‌کنند.

تک‌تک قدم‌هایم را نذر آمدنت می‌کنم + عکس

این پوسترها توسط گروهی از مردم مشهد، طی یک فعالیت خودجوش با بودجه مردمی تولید شده و امروز در مسیر نجف به کربلا در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار