عراقچی در مراسم یادبود شهدای وزارت خارجه در کربلا:

اربعین به یک حرکت و جنبش تبدیل شده است/ خون شهدا پشتیبان ما خواهد بود

مراسم یادبود شهدای وزارت امور خارجه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و با سخنرانی عراقچی در کربلای معلی برگزار شد. برگزاری مراسم یادبود شهدای وزارت خارجه در کربلا
کد خبر: ۳۶۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳ - 19October 2019

اربعین به یک حرکت و جنبش تبدیل شده است/ خون شهدا پشتیبان ما خواهد بودبه گزارش گروه سیاست خارجی دفاع‌پرس، مراسم یادبود شهدای وزارت امور خارجه با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با سخنرانی «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزارت خارجه کشورمان در کربلای معلی برگزار شد.

در این مراسم معاون سیاسی وزارت امور خارجه با بیان اینکه خداوند را شاکریم که زیارت اربعین را روزی عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) کرد، اظهار داشت: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دومین دستگاه در بین دستگاه‌های کشور است که بالا‌ترین تعداد شهدا به تناسب جمعیت کارکنان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

عراقچی در ادامه با قدردانی از امور ایثارگران و مرکز بسیج وزارت امور خارجه که در برپایی موکب در کربلای حسینی تلاش کرده اند، یاد آور شد: خون شهدا پشتیبان ما خواهد بود.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سخنان خود همچنین از پزشکان بدون مرز مجمع جهانی اهل بیت (ع) که نسبت به برپایی کلینیک تخصصی در این موکب اقدام کرده اند، تشکر و قدردانی کرد.

عراقچی با اشاره به فضیلت‌های روز اربعین افزود: اربعین به یک حرکت و جنبش تبدیل شده است که با خود ارتش بیست میلیونی را به همراه دارد.

معاون وزیر امور خارجه ضمن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی حرکت عظیم اربعین را به برکت خون شهدا و عزیزان جانبازی دانست که برای باز شدن این مسیر از جان و سلامت خود گذشتند.

عراقچی در ادامه اوج قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا به خصوص مدافعان حرم و رشادت‌های آن‌ها برشمرد.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه از زوار اباعبدالله الحسین (ع) درخواست کرد برای دست اندرکاران دستگاه سیاست خارجی که در مسیر مبارزه حق علیه باطل تلاش می‌کنند نیز دعا کنند.

در این مراسم که به مناسبت یادبود شهدای وزارت امور خارجه و مدافعان حرم با همت و هماهنگی امور ایثارگران وزارت امور خارجه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی عضو خبرگان رهبری، برخی معاونان و مدیران وزارت امورخارجه و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مرکز بسیج وزارت امورخارجه و دیگر اقشار مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها