مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شهید «بهنام محمدی» الگویی مناسب برای نسل نوجوان است

سردار محمد علیپور گفت: شهید «بهنام محمدی» یک الگوی مناسب برای نسل نوجوان است. نسل نوجوانی که به شدت درگیر رسانه‌های دیجیتال شده‌اند و نیاز دارند که محتوای فرهنگی مناسب ایرانی و اسلامی نیز در اختیار آنان قرار گیرد.
کد خبر: ۳۶۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ - 20October 2019

شهید«بهنام محمدی» 13 ساله الگویی مناسب برای نسل نوجوان ماست

سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید نوجوان «بهنام محمدی» اظهار داشت: امروز تقویم را نگاه می کردم و متوجه شدم که مصادف است با شهادت نوجوان شهیدی که برای همیشه در تاریخ این مملکت جاودانه شد.

وی افزود: شهید «بهنام محمدی» 13 سال داشت. وی یک الگوی مناسب برای نسل نوجوان است. نسل نوجوانی که به شدت درگیر رسانه های دیجیتال شده اند و نیاز دارند که محتوای فرهنگی مناسب ایرانی و اسلامی نیز در اختیار آنان قرار گیرد و چه کسی سوژه ای جاودانه تر از بهنام سراغ دارد. نوجوانی که نماد تعصب، دینداری و رشادت است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان خطاب به رسانه ها گفت: مهمترین رسالت رسانه ها تولید محتوای کیفی برای مخاطب است و حیف است که رسانه های ما از مناسبت های تقویم پرافتخار کشور عزیزمان غافل شوند. رسانه ها باید به اسطوره های ملی، دینی، ارزشی و الگوهای شایسته در کشور بپردازند که نسل نوجوان ما از شخصیت های پوشالی رسانه های غربی تقلید نکند و شهید «بهنام محمدی» نوجوان غیور بختیاری و خوزستانی که امروز مصادف با سالگرد شهادت اوست، یکی از همین الگوهاست که باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها