مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تداوم حرکت انقلاب اسلامی با جهاد مستمر محقق خواهد شد

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی در 30 سال گذشته بی‌سابقه است و این موقعیت، به مدد الهی حاصل شده که باید قدردان آن باشیم و این قدرشناسی در سایه مجاهدت و تلاش محقق خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ - 21October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «کلات» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های خراسان رضوی امروز در بخشداری شهر «زاوین» برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده، نشر ارزش­‌های دفاع مقدس را یک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: آحاد ملت بر اساس تکالیف انقلابی وظیفه دارند علاوه بر زنده نگهداشتن ارزش­‌های دفاع مقدس که باعث عزت، پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی شده، آن را نیز نشر دهند.  

وی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر فضیلت زنده نگهداشتن یاد و خاطره که شهدا کمتر از شهادت نیست، اشاره کرد و افزود: فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به این معناست که اگر از انگیزه شهادت طلبی برخوردار هستیم باید پیش‌قدم شویم و در میدان­‌های خطر حضور پیدا کنیم. در غیر این‌صورت باید یاد و خاطره کسانی را که در مقابل تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، جان خود را سپر کردند زنده نگهداریم و از آنها تجلیل کنیم.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: امت حزب‌الله نباید به فرصت طلبان این اجازه را به آنها بدهند که شهادت طلبی، جهاد در راه خدا، دفاع از آرمان­‌ها و مقابله با ستمگران را به چالش بکشند. تا زمانی که دشمنی­‌های نظام سلطه استمرار داشته باشد مبارزه نیز تداوم خواهد داشت.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: دفاع همچنان جاری است چون دشمنی‌­ها جاری است. امروز خط جهاد و شهادت در سطح منطقه­‌ای و بین‌المللی جریان پیدا کرده و ارزش‌­های این خط نورانی در اقصی نقاط جهان تبلیغ می­‌شود.

وی موفقیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را از برکات دفاع مقدس دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی بعد از سا‌ل‌های طولانی که در یک چالش منطقه‌­ای و بین‌المللی قرار داشت امروز در موضع قدرت قرار دارد. شرایط امروز جمهوری اسلامی با شرایط 30 سال گذشته کشور قابل مقایسه نیست. امروز دنیا مجبور به پذیرش این حقیقت شده که ایران اسلامی به یک قدرت تأثیرگذار منطقه­‌ای و بین المللی تبدیل شده است.

این مسئول ادامه داد: اقتدار امروز ایران اسلامی در 30 سال گذشته، بی‌سابقه است. این موقعیت به مدد الهی حاصل شده که باید قدردان آن باشیم. این قدرشناسی در سایه مجاهدت و تلاش محقق خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: ملتی نیست که به داشته‌­های خود پشت کرده باشد و ذلیل نشده باشد. براساس آیات قرآن کریم، هر امتی که مسیر ناسپاسی و بی‌توجهی به داشته‌­های ایمانی را طی کرده باشد تنبیه شده است. ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و باید به این مهم توجه و دقت داشته باشیم.

وی گفت: به حول و قوه الهی ملت ایران اسلامی تا کنون، از آزمون­‌های سخت با سربلندی بیرون آمده است که ان‌شاءالله این روند در ادامه حرکت انقلاب اسلامی استمرار خواهد داشت.

یوسفعلی‌­زاده در این نشست «حسین عرب» را به عنوان مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «کلات» معرفی کرد و حمایت و پشتیبانی مسئولان محلی را از مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس این شهرستان در راستای اجرای مأموریت­‌های محوله مورد تأکید قرار داد.   

در این نشست جمعی از اعضاء به بیان دغدغه­‌ها و نقطه نظرات خود در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار