وصیت‌نامه شهید «محمود سالارپور»؛

خواهرانم شما باید زینب زمان خود باشید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «محمود سالارپور» آمده است: خواهرانم شما باید زینب زمان خود باشید و باید پیام خون شهیدان را به گوش همه مردم جهان برسانید.
کد خبر: ۳۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ - 27October 2019

خواهرانم شما باید زینب زمان خود باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، شهید محمود سالارپور در سال ۱۳۳۹ در شهرستان نهبندان از توابعه بیرجند دیده به جهان گشود. دوران ابتدایی را در شهرستان زاهدان پشت سر گذاشت و پس از رشد و نمو  عازم مناطق جنگی شد.

سرانجام 24 تیر 61 در منطقه شلمچه به شهادت رسید و در منزل ابدی خود در گلزار شهدای زاهدان آرمید.

وصیتنامه شهید «محمود سالارپور»

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی و سلام بر شهیدان گلگون کفـن انقلاب اسلامی ایران. اینجانب باید بگویم که من برای پدر و مادرم فرزند خوبی نبـودهام و در این مدت از زندگیم خیلی گناه کردهام و از خداوند متعال خواهانم که گناهانم را ببخشد و از پدر و مادرم و خواهر و برادارنم میخواهم برای من طلب بخشش کنند.

پدرم شما که سالهای زیادی از عمرتان را صـرف بـزرگ کـردن مـن کردیـد، از شـما می خواهم که در نبودن من همچون ابوذر فردی مقاوم و صبور باشید و مـادرم شـما بایـد فاطمه زمان خود باشید و سخنی چند با خواهرانم: شـما بایـد زینـب زمـان خـود باشـید و همچون حسین (ع) که خون پاکش را در صحرای کربلا به زمین ریختنـد و پیـام بـرادر بزرگوارش حضرت امام حسین (ع) را به جهانیان رسانید و شما هـم بایـد پیـام خـون شهیدان را به گوش همه مردم جهان برسانید.

برادرانم:

شما نیز باید راه شهیدان اسلام را ادامه دهیـد و رهـرو راه ایـن آزاد مـردان باشـید. و از مادرم میخواهم همیشه دعا کند به رهبرم که سالم باشد و این نایب برحق امام زمـان (عـج) را یاری کنید و همیشه در نماز جمعه شرکت کنید و همیشه به خود یک چهـره روحـانی و خوشرو بدهید و با مردم به خوبی رفتار کنید و همیشه بـه خـانواده هـای شـهدا سـر زده و روحیه بگیرید و دلداری بدهید و هیچ گونه ناراحتی و یأس به خودتان راه ندهید.

و به پیام های امام گوش فرا دهید و این سخنان پیامبرگونه فرزند زهـرا را الگـوی خوبی قرار دهید. من از آن کوچکترم که پیامی به ملت شهیدپرور بدهم، فقط یـک سـخن را بگویم که به خدا قسم وجود مقدس مهدی(عج) را در جبهه ها میتوان مـشاهده کـرد و از مردم شریف زاهدان میخواهم که پشت سر امام عزیز باشـید و روحانیـت عزیـز را تنهـا نگذارید و یاریشان کنید و با ارگانهای انقلابی همکاری کنید و جلو قماشهـای فاسـد را گرفته و تحویل مقامات قضایی بدهید تا به سزای اعمال ننگین شان برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار