سردار اشتری:

ناجا در آزمون بزرگ اربعین سربلند بیرون آمد/ ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین امنیت‌ساز

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بسیاری از نیرو‌های پلیس این ماموریت را داوطلبانه و با عشق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام دادند و بحمدالله از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.
کد خبر: ۳۶۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ - 23October 2019

ناجا در آزمون بزرگ اربعین سربلند بیرون آمد/ ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین امنیت سازبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آئین افتتاحیه پروژه‌های نهضت عمرانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، به اقدامات شایسته و مطلوب سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی این استان اشاره کرد و اظهار داشت: ماموریت‌ها در اصفهان به خوبی انجام شده و در بسیاری موارد این استان از پیشتازان بوده، لکن از لحاظ زیرساخت‌ها یکسری عقب افتادگی‌ها وجود دارد که ان شاءالله رفع خواهد شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز تاکید و تصریح کرد: مردم به نیروی انتظامی و فرزندان خود در این نیرو اعتماد دارند، امروز باید از ظرفیت خیرین امنیت ساز استفاده شود و بدانیم که ثواب ساخت یک کلانتری کم‌تر از ثواب ساخت یک درمانگاه یا مدرسه نیست.

وی به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امینت را باید ارتقاء داد اشاره و بیان کرد: بایستی از مشارکت‌های مردمی در حوزه تامین نظم و امنیت عمومی بهره ببریم و همچنین استفاده از منابع مردمی طبق قانون و ضوابط ارتقاء یابد.

سردار اشتری، تهیه مسکن برای کارکنان پلیس را یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی برشمرد و ادامه داد: ان شاءالله با برنامه‌هایی که در حال انجام است تا پایان سال ۱۴۰۰ در این حوزه به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

به گفته فرمانده ناجا، مامور پلیسی که برای ماموریت به استان یا شهر دیگری اعزام می‌شود نباید دغدغه معیشت و مسکن داشته باشند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به تنوع و تعدد ماموریت‌های ناجا، گفت: با لطف و عنایت الهی نیروی انتظامی توانسته ماموریت‌ها را به خوبی انجام دهد به گونه‌ای که مردم، مسئولان و در راس آن‌ها فرمانده معظم کل قوا از عملکرد پلیس رضایت دارند.

فرمانده ناجا به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در اردیهشت ماه امسال که فرمودند در حادثه سیل نیروی انتظامی خوش درخشید، اشاره و بیان کرد: در ماموریت بزرگ اربعین، ناجا عملکرد بسیار مطلوبی داشته که قطعاً برای کارکنان ناجا و خانواده آن‌ها و نیز سازمان نیروی انتظامی برکاتی را به همراه خواهد داشت.

سردار اشتری با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مسئولیت تردد و امینت زائران بر عهده ناجا بود، گفت: بسیاری از نیرو‌های پلیس این ماموریت را داوطلبانه و با عشق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام دادند و بحمدالله از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند. 

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار