امام جمعه شهر دلوار:

فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: دشمنان به خوبی دانسته‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است لذا برای ضربه زدن به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند تا بتوانند نسل‌های آینده انقلاب را از فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه کنند.  
کد خبر: ۳۶۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 25October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهر دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه عظیم اربعین اظهار داشت: جهان امروز شاهد خلق یک مانور عظیم معنوی و تربیتی به‌ نام اربعین است که موجب اعجاب و شگفتی دنیا شده است.

وی گفت: راهپیمایی اربعین موهبت بزرگ الهی برای شیعه است که دقیقا در وقت نیاز دنیای اسلام به انسجام و وحدت ظهور کرده و برای امت اسلامی الهام بخش شده است.

حجت الاسلام زاهددوست از ستاد اربعین دولت و نهادها و بخش‌های گوناگون که در تأمین زیرساخت‌ها، تسهیل ورود و خروج، امنیت و نظم و انتظامات اقدامات بجا و شایسته ای انجام دادند و همچنین از ستاد مردمی اربعین و موکب‌داران و مردم شهرهای مرزی و به ویژه از دولت و ملت عراق برای میزبانی از زائران امام حسین (ع) تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه دلوار از شاهکار اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرد و افزود: تخریب بنگاه دروغ‌پراکنی آمدنیوز و دستگیری سرشبکه اصلی آن که این اقدام نماد اقتدار فرزندان انقلاب در جنگ اطلاعاتی و امنیتی در تقابل با سرویس‌هایی چون سیا، موساد، است که بزرگ‌ترین ضربه سال های اخیر به شبکه‌سازی معاندین وارد کرد.

وی با اشاره به ۸ آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده «روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی» گفت: ۸ آبان سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمد حسین فهمیده است که در سال ۱۳۵۹ و در ۱۳ سالگی با خلق حماسه‌ای بزرگ اوج ایثار و از خودگذشتگی را به نمایش گذاشت و درس ایثار و از خود گذشتگی را به جوانان و نوجوانان ایران اسلامی داد. 

وی افزود: دشمنان به خوبی دانسته اند که فرهنگ ایثار و شهادت عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی است لذا برای ضربه زدن به آن از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند تا بتوانند نسل‌های آینده انقلاب را از فرهنگ ایثار و شهادت بیگانه کنند. 

حجت الاسلام زاهددوست حذف یارانه افراد پردرآمد را اقدامی درست و بجا ودر عین حال دیر هنگام توصیف کرد و افزود : اقدامی که لازم بود با توجه به شرایط اقتصادی کشور، خیلی زودتر از این انجام شود، اما در این شرایط نیز انجام آن شایسته تقدیر و تشکر است.
 
وی خاطر نشان کرد: لازم است که در اجرای این برنامه دقت لازم صورت گیرد تا از تضییع حقوق اقشار مختلف و یا سوء استفاده برخی سودجویان از اقشار کم درآمد به دلایلی همچون فرار مالیاتی و یا انجام برخی امور تجاری همچون دریافت کارت بازرگانی به نام افراد کم درآمد، اجتناب شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار