روحانی باکو را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهور که به منظور شرکت در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به کشور آذربایجان سفر کرده بود، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.
کد خبر: ۳۶۷۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ - 25October 2019

روحانی باکو را به مقصد تهران ترک کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی  رئیس جمهور اسلامی ایران که به منظور شرکت در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به کشور آذربایجان سفر کرده بود، باکو را به مقصد تهران ترک کرد.

وی در سفر دو روزه خود به این کشور که به دعوت رسمی الهام علی اف همتای آذربایجانی اش انجام شد با سخنرانی در جمع سران و مقام های شرکت کننده در این اجلاس بین المللی، دیدگاه ها و مواضع جمهوری اسلامی ایران را درخصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی تبیین و تشریح کرد.

روحانی روز پنج شنبه در نخستین روز از سفر خود به باکو با رئیس جمهور آذربایجان دیدار و درخصوص مسائل مورد علاقه دو جانبه، منطقه ای و بین المللی با الهام علی اف گفت و گو کرد.

در نخستین روز از سفر روحانی به آذربایجان، شیخ الاسلام الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز با رئیس جمهور کشورمان دیدار کرد.

دیدار و گفت‌وگو با  روسای جمهور ونزوئلا، کوبا و پاکستان، نخست وزیران مالزی و بنگلادش و همچنین رئیس جمهور موقت الجزایر از جمله دیدارهای دو جانبه روحانی در دومین روز از سفر به جمهوری آذربایجان بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار