سردار قنبری عنوان کرد؛

کشف ۸۸ تُن مواد مخدر در ۱۰۰ عملیات پلیس علیه سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در ۱۰۰ عملیات مسلحانه علیه سوداگران مرگ ۸۸ تُن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شده است.
کد خبر: ۳۶۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ - 26October 2019

کشف ۸۸ تُن مواد مخدر در ۱۰۰ عملیات پلیس با سوداگران مرگ در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان طی عملیات‌های رزمی قاطع و قانونی طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های «خاش و کنارک» به طور همزمان بیش از چهار تُن انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی افزود: در این عملیات مقادیر قابل توجهی سلاح سبک و نیمه سنگین و مهمات نیز کشف و چند دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار قنبری، گفت: در این عملیات چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و خوشبختانه هیچ تلفاتی در این عملیات نداشتیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به عملکرد پلیس سیستان و بلوچستان در کشفیات مواد مخدر در سال جاری، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰ عملیات انتظامی توام با درگیری مسلحانه به وقوع پیوست که ضربات سنگینی به قاچاقچیان وارد آمده است.

سردار قنبری با بیان اینکه طی این مدت، ۴۰ باند مواد مخدر منهدم شدند، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تکاوران پلیس استان ۸۸ تُن انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پلیس استان از آمادگی عملیاتی و توان رزمی بالایی برخوردار هستند و در مبارزه با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاش و جانفشانی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار