رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیشرفت‌های معجزه‌‎آسای امروز نتیجه دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام برگی گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس دچار تهدیدها و تحریم‌ها نمی‌شدیم امروز شاهد پیشرفت‌های معجزه‌آسا نبودیم.
کد خبر: ۳۶۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ - 27October 2019

«حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان طی گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز اظهار داشت: علی‌رغم پیشرفت‌های علمی و دفاعی، بعد از انقلاب اسلامی دفاع مقدس بزرگ‌ترین داشته‌ی ماست، چراکه اگر در آن هشت سال دچار تهدید و تحریم‌ها نمی‌شدیم امروز شاهد پیشرفت‌های معجزه‌آسا نبودیم.

وی ادامه داد: شالوده‌ی تمامی موفقیت‌های ما به دفاع مقدس بر می‌گردد و با معرفی ابعاد این گنجینه، می‌توانیم عظمت انقلاب اسلامی را نیز در سطح بین‌المللی به نمایش بگذاریم.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه جوانان بیشتر از کتاب، مطالب را از فضای مجازی دنبال می‌کنند، تصریح کرد: خبرگزاری دفاع مقدس مسئولیت سنگینی را برعهده دارد و از آنجا که جزو دنبال کنندگان این رسانه هستم روزانه از مطالب غنی و عالی خبرگزاری دفاع مقدس بهره می‌برم.

پیشرفت‌های معجزه‌‎آسای امروز نتیجه دفاع مقدس است

وی با تمجید از ورود خبرگزاری دفاع مقدس آذربایجان شرقی به مباحث کتاب شناسی و معرفی شهدای استان، ابراز داشت: در زمان جنگ تحمیلی از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات یک به سی بودیم و اکنون نیز در جنگ نرم مقابل تهاجمات رسانه‌ای در چنین حالتی قرار داریم و وقتی یک سخنی را ما می‌گوییم دشمنان 80 شبهه و مطالب تحریفی منتشر می‌کنند.

حجت‌الاسلام برگی با اشاره به اینکه در سایر کشورها جنگ را اعم از تهاجم و دفاع، با افتخار یاد می‌کنند و حاضران در جنگ را با ارائه کارت شناسایی مورد تکریم قرار می‌دهند، توضیح داد: اخلاص و بصیرتی که در رزمندگان ما وجود داشت را در سایر کشورها نمی‌یابید لذا باید چهره‌های دفاع مقدس را معرفی کنیم و گذشته آنان را به یادشان بیاوریم.

وی افزود: خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند با تلنگری در ذهن آنان که از گذشته‌شان پشیمان شده‌اند سوال ایجاد کند و بپرسد شما تا دیروز که بودید و چه کارها می‌کردید؟ این باعث می‌شود آنان به خود بیایند و از لغزش‌ها رهایی یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها