فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

ملت ایران همواره مدیون جوانان خود در پیروزی‌ها و حماسه‌هاست

سردار «رمضان زیراهی» گفت: ملت ایران همواره مدیون جوانانی است که این پیروزی‌ها و حماسه‌ها را آفریدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۳۶۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 27October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در استان بوشهر در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد جعفر سعیدی و ۱۳۸ شهید عملیات کربلای ۴ اظهار داشت: رزمندگان این استان در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی در میدان‌های دشوار و سخت دفاع بدست آوردند.

وی گفت: سردارشهید سعیدی باعث افتخار دشتی و استان بوشهر است که با شهادت خود در عملیات کربلای ۴ باعث افتخار و سربلندی و پیروزی رمندگان اسلام شدند.

وی تاکید کرد: امروز عده‌ای بدخواه و دشمن ملت می‌خواهند بین افتخارات بزرگ رزمندگان اسلام و ملت جدایی بیاندازند و این خیانتی بسیاربزرگ و آشکار در حق ملت آگاه ایران است.

زیراهی بیان کرد: ملت ایران همواره مدیون جوانانی است که این پیروزی‌ها و حماسه‌ها را آفریدند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی گفت: در عملیات کربلای ۴ این رزمندگان استان بوشهر در ناو تیپ حضرت امیر (ع) بودند که خوش درخشیدند و استان بوشهر در این عملیات بیشترین شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

سردار شهید محمد جعفر سعیدی از شهدای شاخص استان بوشهر است که در سوم تیرماه ۱۳۳۴ در روستای احشام قایدی‌ها از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی چشم به جهان گشود و در چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در محور عملیاتی کربلای ۴ جزیره سهیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید پس از ۱۰ سال مفقودی در سال ۱۳۷۵ به وطن بازگشت و در گلستان شهدای بندر گناوه استان بوشهر در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار