فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با مادر شهید خلیل‌پور:

خانواده شهدا در بصیرت و موقعیت‌شناسی بی‌نظیرند

«سردار عابدین خرم» گفت: مادر شهید خلیل‌پورنهر در مقطعی مناسب از مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس حمایت کرد و نشان داد که خانواده شهدا در بصیرت و موقعیت‌شناسی بی‌نظیرند.
کد خبر: ۳۶۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ - 28October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری»، عبارتی بود که مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از به ثمر رساندن گل اول تیمش مقابل پیکان نشان داد و سوژه رسانه‌ها شد.

فرمانده‌کل سپاه در واکنش به نوشته روی پیراهن مهدی ترابی گفته است: جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه‌اش ارسال کرد.

صدیقه برهون مادر شهید محمد خلیل پورنهر در تبریز نیز در روزهای گذشته، طی نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواسته، مهدی ترابی از محل حقوق شهید این خانواده، به سفر معنوی مشهد مقدس برود.

این مادر شهید تبریزی گفته بود: او مرا به یاد فرزند شهیدم انداخت و دوست دارم هر حاجتی که دارد از امام رضا (ع) بگیرد.

مادر شهید خلیل پورنهر از ترابی خواسته پیراهنی که شعار اطاعت از رهبری را روی آن نوشته بود به وی هدیه بدهد.

بعد از انتشار خبر حمایت مادر شهید خلیل پورنهر از حرکت ارزشی مهدی ترابی، فرمانده سپاه عاشورا با حضور در منزل این مادرِ انقلابی از اقدام ارزشمند وی تقدیر و تشکر کرد.

سردار عابدین خرّم در این دیدار با ابلاغ سلام گرم رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مادر شهید خلیل پورنهر گفت: خانواده شهدا در بصیرت و موقعیت‌شناسی بی‌نظیرند.

وی افزود: حمایت شما از مهدی ترابی روحیه انقلابی را در جامعه تقویت کرد و شروع این حرکت از تبریز مایه مباهات است.

صدیقه برهون مادر شهید خلیل پورنهر نیز در این دیدار گفت: این بازیکن راه پسر شهیدم را ادامه داد و من باید از او حمایت می‌کردم.

وی اضافه کرد: وقتی شما (سردار خرّم) از در وارد شدید، من تصور کردم فرزندِ شهیدم آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار