عدنان قفله در نشست مقاومت، مظهر اقتدار:

دستور حمله به یمن از واشنگتن صادر شد/ دلیل جنگ علیه یمن شکست طرح آمریکا بود

معاون بین‎الملل جنبش انصارالله یمن با تاکید بر اینکه دستور حمله به یمن از واشنگتن صادر شد، گفت: دلیل اصلی جنگ علیه یمن شکست طرح آمریکایی‌ها در این کشور است.
کد خبر: ۳۶۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷ - 28October 2019

دستور حمله به یمن از واشنگتن صادر شد/ دلیل جنگ علیه یمن شکست طرح آمریکا بودبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع‌پرس از دامغان، نشست «مقاومت، مظهر اقتدار» با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی، ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در ایران، سهیلا زکزاکی دختر شیخ زکزاکی، عدنان القفله معاون بین‌الملل جنبش انصارالله یمن و جمعی از فعالان محور امروز (دوشنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه دامغان برگزار شد.

در این نشست، عدنان القفله معاون بین‌الملل جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ریشه تجاوز به یمن به اصول و اعتقادات ملت یمن برمی‌گردد که نشات گرفته از اهل بیت (ع) است، اظهار داشت: شهید حسین بدرالدین الحوثی می گفت که حادثه کربلا زاد روز خودش نیست، بلکه نتیجه انحراف امت اسلامی بعد وفات پیامبر اکرم (ص) بود.

قفله با بیان اینکه تجاوز به یمن فقط به خاطر این نبود که گروهی از ملت یمن در ۲۱ سپتامبر قیام کردند، تصریح کرد: علت اصلی تجاوز به یمن شکست طرح آمریکایی ها در منطقه به ویژه در یمن است. ملت یمن طرح نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آمریکایی ها را در یمن شکست داد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ علیه یمن توسط پادشاه عربستان اعلام نشد، بلکه از واشنگتن اعلام شد، گفت: حکومت عبد ربه منصور هادی تمام شده بود و یک سال تمدید شد. بر اساس قانون اساسی این نظام مشروعیت خود را از دست داده بود، بر اساس دموکراسی که خودشان اعلام می کنند. بازگرداندن مشروعیت حکومت عبد ربه منصوری اساس حمله به یمن شد.

وی گفت: کشورهای استکباری برای اشغال کشورها بهانه تراشی می کنند؛ جستجوی سلاح هسته ای، جنگ با دزدان دریایی و بازگرداندن مشروعیت از جمله بهانه های آنها برای حمله به کشورهاست.

معاون بین‌الملل جنبش انصارالله یمن در پایان گفت: توطئه دولت‌های استکباری به فضل رهبری حکیم و فرهنگ قرآنی در یمن شکست خورد.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها