انسیه شاه‌حسینی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«بودجه» بهانه کم‌کاری در زمینه دفاع مقدس است

یک کارگردان سینما «کمبود بودجه» را دستمایه و بهانه مسوولین فرهنگی برای عدم فعالیت در زمینه دفاع مقدس دانست و گفت: در کشور اسلامی نباید فعالیت‌های فرهنگی متکی بر بودجه باشد.
کد خبر: ۳۶۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۲ - 02November 2019

«انسیه شاه‌حسینی» کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، از تلاش برای ساخت تازه‌ترین اثر سینمایی خود خبر داد و اظهار داشت: پس از مدت‌ها تلاش برای تامین بودجه برای ساخت یک فیلم‌ سینمایی خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و امیدوارم امسال بتوانم کار تولید این اثر سینمایی را آغاز کنیم.

وی به آخرین وضعیت «جشنواره ملی فیلم فانوس» اشاره کرد و گفت: علیرغم انتشار فراخوان سومین دوره جشنواره ملی فانوس اما بودجه این جشنواره تامین نشده اما تلاش‌ها برای برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری ادامه دارد که امیدوارم در ماه‌های آینده این اتفاق که به موضوع مهم دفاع مقدس می‌پردازد تعیین تکلیف شود.

این کارگردان عنوان کرد: فیلم‌های ارزشمندی که حرفی برای گفتن داشته باشند از طریق بسیج هنرمندان به انجمن سینمای دفاع مقدس معرفی می‌شوند تا در مراحل تولید مورد حمایت قرار گیرند.  فیلمسازان جوان نباید ناامید شوند و تلاش‌شان را در راستای تولید فیلم کوتاه انجام دهند چراکه فیلمساز می‌تواند با فیلم کوتاه توانایی‌های خود را نشان دهند.

شاه‌حسینی تصریح کرد: مسوولین فرهنگی کمبود بودجه را بهانه‌ای برای عدم فعالیت در زمینه دفاع مقدس قرار می‌دهند درحالی که نوع نگاه مسوولین فرهنگی یک کشور اسلامی در مسئله فرهنگ دفاع مقدس باید مثبت باشد و نباید همه فعالیت‌ها مبتنی بر بودجه باشد چراکه اگر یک اتفاق فرهنگی مبتنی بر بودجه باشد همواره با مشکلات مختلف روبرو خواهد شد. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار