فرماندار قصرشیرین:

رمز پیروزی ملت ایران، ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن است

«مرادعلی تاتار» گفت: ایستادگی، پایداری، مقاومت و تکیه بر توانمندی و خودباوری برای رسیدن به خودکفایی و استقلال، رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن است.
کد خبر: ۳۶۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ - 30October 2019

رمز پیروزی ملت ایران، ایستادگی، مقاومت در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان فصرشیرین امروز در آیین به صدا درآمدن زنگ ایثار و شهادت که در دبیرستان پسرانه معلم این شهرستان به مناسبت هشتم آبان روز دانش آموز و بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با به راه انداختن انواع ترفندهای مختلف سعی در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته که با رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تکیه بر دانش بومی تمامی این توطئه‌ها با شکست مواجه شده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: ایستادگی، پایداری، مقاومت و تکیه بر توانمندی و خودباوری برای رسیدن به خودکفایی و استقلال، رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمن است.

وی افزود: امروز هر قدر که از عمر با برکت نظم اسلامی و الهی ایران به رهبری رهبر فرزانه انقلاب می‌گذرد شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیش از پیش در بخش های مختلف هستیم و نظام رو بروز قدرتمندتر می‌شود.

این مسئول با اشاره به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز دانش آموزان با تاسی و الگوپذیری از جوانان شهید و رزمندگان اسلام در کسب علم و دانش تلاش می کنند تا در آینده چرخ های این مملکت با دستان توانمند آنان به حرکت رو به جلوی خود تداوم یافته و به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) برسد.

تاتار متذکر شد: ایران اسلامی با تمدنی چند هزار ساله اکنون نقشی اثرگذار در منطقه خاورمیانه و دنیا دارد و الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان دنیا شده است.

در این آیین جمعی از مسئولان و همچنین دانش آموزان حضور داشتند که به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداخته و یاد شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها