امام جمعه برازجان:

راه و رمز تداوم ۱۳ آبان حضور پرشور در راهپیمایی است

حجت‌الاسلام «حسن مصلح» با اشاره به اینکه ما انقلاب اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، گفت: راه و رمز تداوم ۱۳ آبان حضور پرشور در راهپیمایی است و ایم مراسم باید پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شود.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ - 01November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «حسن مصلح» امام جمعه برازجان امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: روز 13 آبان سه واقعه مهم تاریخی رخ داده است، تبعید امام در سال 43، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران در سال 58 در این روز رخ داده است.

مصلح گفت: لانه جاسوسی آمریکا می‌خواست نظام جمهوری اسلامی را براندازی کند که دانشجویان با حرکت خودجوش خود توانستند ۱۲ هزار سند محرمانه را در آنجا کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه ما انقلاب اسلامی را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم، بیان کرد: راه و رمز تداوم ۱۳ آبان حضور پرشور در راهپیمایی است و باید پرشورتر از هرسال برگزار شود.

امام جمعه برازجان  با بیان اینکه دشمن به دنبال بی‌تفاوت کردن مردم و مسئولان نسبت به نمازجمعه است که این موضوع بصیرت اقشار مختلف را می‌طلبد، گفت: یکی از شاخصه‌های انقلاب خطبه‌های نماز جمعه است  و مسئولان و مردم نسبت به خطبه‌های نماز جمعه بی‌تفاوت نباشند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار