حمایت موتورسوران اراکی از اقدام شایسته «مهدی ترابی»

جمعی از ورزشکاران و موتورسوران اراکی امروز (جمعه) با طی کردن مسیر امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) به سمت دهکده مقاومت از اقدام ارزشمند مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس حمایت کردند.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 01November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی؛ جمعی از ورزشکاران و موتور سوران اراکی امروز (جمعه) با طی کردن مسیر امامزادگان عبدالله (ع) و آمنه خاتون (س) به سمت دهکده مقاومت از اقدام ارزشمند مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس حمایت کردند.

در این رژه بیش از ۵۰ موتور سوار و بیش ۱۰۰ دوچرخه سوار با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، تصویر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تصویر جمله شایسته مهدی ترابی «تن‌ها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» است با حرکت در این شهر از این اقدام ارزشمند حمایت کردند.

حمایت موتورسوران اراکی از اقدام شایسته «مهدی ترابی»

در پایان نیز جمعی از ورزشکاران، قهرمانان و موتورسوران اراکی با صدور بیانیه‌ای از اقدام ارزشمند مهدی ترابی، ملی پوش فوتبالیست کشورمان حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: حرکت زیبا و به موقع مهدی ترابی فوتبالیست ملی پوش کشورمان نشان داد که جوانان، ورزشکاران و نخبگان ورزشی و انقلابی همسو و همراه با سایر اقشار جامعه پشتیبان ولایت و رهبری هستند.

ما ورزشکاران، قهرمانان و نخبگان ورزشی اراکی حمایت خود را از این اقدام اثرگذار و هوشمندانه مهدی ترابی ورزشکار ولایتمدار و با بصیرت که شعار «تن‌ها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری» پیام خود را به گوش جهانیان رسانده است اعلام می‌کنیم.

دهکده مقاومت اراک ابتدای جاده اراک - خمین واقع شده که پیست موتورسواری به مساحت ۲۵۰ در ۱۰۰ متر، در فضای ۲.۵ هکتار قابلیت آموزش موتور کراس از مبتدی تا قهرمانی را دارد؛ ضمن اینکه برای برگزاری مسابقات بین المللی، ملی و برگزاری اردو‌های تیم ملی یک پیست موتور سواری کاملا استاندارد به شمار می‌رود.

مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس پس از گلزنی برابر پیکان نوشته‌ای را بر پیراهن خود به نمایش گذاشت که در فضای مجازی با بازخورد‌های مختلفی روبه‌رو شد.

«تن‌ها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» عبارت و شعاری بود که بر پیراهن این فوتبالیست نوشته شده بود؛ بسیاری از افراد این نوشته را شعاری سیاسی تلقی کرده و این اقدام ترابی را متهم کردند و در فضای مجازی هجمه‌های بسیاری متوجه او شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار