امام جمعه گناوه:

دشمنی اروپاییان کمتر از آمریکا نیست

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی گفت: اروپاییان نشان دادند که دشمنی آنان با ایران کمتر از آمریکا نیست اما به صراحت اعلام نکردند.
کد خبر: ۳۶۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 01November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در خطبه های نمازجمعه این هفته اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی در جهان بخصوص منطقه است که آمریکا هیچ جایگاهی در آن ندارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری و هدایت امام راحل، خون شهدا  و حمایت و پشتیبانی مردم به ثمر رسید برکات زیادی داشته که رهایی از زیر سلطه آمریکا مهم‌ترین آن بوده است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: در حالی‌که آمریکا پایگاه‌های نظامی متعددی در کشورهای منطقه دارد اما ایران اسلامی بااقتدار، مستقل است و وابستگی به بیگانگان ندارد.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: در این روز سه مناسبت و رویداد مهم تبعید حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در ۱۳۵۷ توسط مزدوران رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۹  به دست دانشجویان پیرو خط امام بوقوع پیوست که تا ابد ماندگار و باید هرچه باشکوهتر گرامی داشته شود.

وی به حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مراسم  دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه در این دیدار بیانات مهمی ایراد فرمودند که باید نصب العین همگان شود.

رکنی حسینی اظهار داشت: امیدواری به آینده، تحقق وعده های الهی، بی اعتمادی به دشمن، عقب نشینی نکردن از تحرکات دشمن و  مغرورنشدن به پیروزی‌ها از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب بود که برای همگان حجت است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: روز ۱۶ آبان سومین فرصت برای اروپاییان است  که درصورت عمل نکردن به تعهدات‌شان، گام چهارم بر اساس عزت و مصلحت و برمبنای بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام توسط جمهوری اسلامی ایران باید برداشته شود، متاسفانه اروپاییان تا امروز نشان دادند که دشمنی آنان با ایران کمتر از آمریکا نیست اما به صراحت اعلام نکردند.

وی به سناریوی تبلیغاتی آمریکا در کشتن ابوبکر البغدادی اشاره کرد و افزود: این اقدام آمریکا جهت فریب و جلب افکار عمومی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در آن کشور است.

امام جمعه گناوه خاطرنشان ساخت: به اذعان آمریکا داعش دست پرورده و ساخته خود آنان است و اکنون که تاریخ مصرف آنان همانند صدام و بن لادن به اتمام رسید البغدادی را ذلت بار نابود کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار