بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان به‌ مناسبت 13 آبان؛

13 آبان نماد استکبار‌ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکاست

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان با صدور بیانیه‌ای، 13 آبان را نماد استکبا‌رستیزی و شکست‌ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر برشمرد.
کد خبر: ۳۶۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 02November 2019

به گزارش خبرنگار دفا‌ع‌پرس از سمنان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌ مناسبت یوم‌الله 13 آبان، روز «دانش‌آموز» و «مبارزه با استکبار جهانی» بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

13 آبان ماه ورای حوادث مهم سه گانه تاریخی که با تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار وحشیانه دانش آموزان به دست دژخیمان شاه در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 پدید آمده است، نماد استکبار ستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در عرصه مقابله با امریکا و جریان پلید استکباری در تاریخ معاصر به شمار می رود.

حماسه 13 آبان ثابت کرد که همه قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است، در 13 آبان مردم ‏عدالتخواه ما خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته ‌فکر، همچون کوهی استوار ‏است، «کاهی» بیش نیست، در سیزدهم آبان وحدت کلمه معنا شد، تکیه بر محبوب بندگان و خدای خمینی آفرین، تفسیر شد و ‏قدرت رهبری دینی بار دیگر تجربه شد.‏

سیزدهم آبان یادآور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبدادگریزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن‌فروشی و بیگانه‌پرستی به بار نشسته‌اند و نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر و مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده‌اند. سیزده آبان روز هیهات من الذّله ی آزادگان تاریخ بر سر استکبار جهانی و این روز به یاد ماندنی در حافظه تاریخی ملت غیور ایران اسلامی همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با این تروریست بالذات دولتی، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است.

‎امروز نظام مقتدر اسلامی با اقتدار  تمام به عنوان کانون امنیت منطقه خوش می درخشد و خدای بزرگ را شاکریم که ملت هوشیار ایران با اتحاد و وفاق ملی توانسته است صدای ملت های مظلوم منطقه و حتی جهان باشد. ما به جهانیان اعلام می کنیم که فراتر از جناح ها و سلیقه های سیاسی، وقتی مصلحت نظام و انقلاب در میان باشد، این ملت چونان رودهای خروشان به هم می پیوندند و به دریایی بیکران مبدل می شوند و از آرمان های خود دفاع می کنند.

ما معتقدیم امروز هم، مقاومت و ایستادگی در برابر سخنان بدون منطق رئیس جمهور آمریکا، همچون دوران دفاع مقدس، بر همه واجب و لازم است. چرا که قدرت‌های جهانی می‏خواهند ملت ایران و ملت‌های آزادی‌خواه را در همه دنیا، تحت تاثیر قدرت خود قرار دهند.سخنانی که نشان دهنده عمق کینه توزی و عداوت استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی و استیصال آنان از اقتدار و نفوذ روز افزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است.

مردم ایران اسلامی در سال‌های متمادی با حضور در راهپیمایی 13 آبان، تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، شهدا و ولایت فقیه است را به گوش جهانیان رسانده اند وامروز با افتخار شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را که زمزمه‌اش در اطراف و اکناف جهان در حال فراگیر شدن است فریاد میزنند.

اداره ‌ل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس استان سمنان همگام با تمام ملت ایران در روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود به دنیا اعلام خواهند کرد که همچنان بر عهدمان با خورشید فروزان انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مانده و تحت زعامت ایشان هیچگاه تسلیم زیاده خواهی مستکبران نخواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها