قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

13 آبان تنها مختص دانش‌آموزان نیست/ جبهه مقاومت از رزمندگان و شهدای ما الگو گرفته‌ است

نصرالله لطفی گفت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است؛ لذا بر این باور هستیم که 13 آبان صرفا روز قشر دانش‌آموز نیست، بلکه یک روز ملی است و همه آحاد و اقشار در آن شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 02November 2019

///به گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «نصرالله لطفی» قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز (شنبه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار است؛ لذا بر این باور هستیم که 13 آبان صرفا روز دانش‌آموزان نیست، بلکه یک روز ملی است و همه آحاد و اقشار در آن شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در 13 آبان اتفاق‌های مهی ازجمله تبعید حضرت امام (ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ رخ‌ داده است، افزود: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی که به تایید شورای نگهبان نیز رسید، 13 آبان هر سال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهان‌خوار نام‌گذاری شده است. به علت ضعف عملکرد ما فقط یک وجه از این مناسبت که مربوط به دانش‌آموزان است، پررنگ و برجسته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مجاهدت‌های جبهه مقاومت در مبارزه با دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: اینکه جبهه مقاومت از رزمندگان و شهدای ما الگو گرفته‌ است، بر کسی پوشیده نیست؛‌ لذا تلاش‌های جبهه مقاومت ثابت کرده که ظلم و زیاده‌خواهی غربی‌ها ماندگار نیست و به‌زودی دیوارهای قدرت پوشالی استکبار جهانی فرو خواهد ریخت.

لطفی خطاب به اصحاب رسانه، گفت: ما در روز 13 آبان نیازمند بازنگری در شیوه برگزاری آن هستیم؛ بازنگری از این جهت است که اگر در مقطعی تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان مظلومانه به شهادت می‌رسند، در روز ملی مبارزه با استکبار باید فراتر از اینها اطلاع‌رسانی کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: ضرورت، تغییر نگرش و فرهنگ‌سازی برای آگاهی بخشیدن بیش از پیش به نسل آتی است تا خناسان نتوانند شبهه افکنی کنند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر، فهیم و دشمن شناس هرگاه درخواست خود را تبیین کردیم دِین خود را ادا کردند، گفت: بر این اساس سال به سال حضور مردم به نسبت گذشته در یوم‌الله 13 آبان پررنگ‌تر شد. بعد از توافق نامه «برجام» و نقض عهدنامه برجام و فشار حاصل از تحریم‌ها، مردم باشکوه‌ترین مراسم مبارزه با استکبار جهانی را برگزار کردند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: درحالی مردم جشن 40 سالگی انقلاب را به مراتب گسترده‌تر کمی و کیفی برگزار کردند که دشمن احساس می‌کرد که اصلا جشنی برگزار نخواهد شد.

لطفی با تاکید بر اینکه مقاومت فعال در برابر نظام سلطه علت برگزاری باشکوه تر راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان است، عنوان کرد: آمریکا با ایران دشمن راهبردی و ماهوی است نه تاکتیکی، از این رو  قائل نیست در ایران چه کسانی مسئولیت اجرایی برعهده می‌گیرند بلکه آمریکا با اسلامِ استکبار ستیز و مردمِ ایمان مدارِ استکبار ستیز مخالف است.  

وی با اعلام اینکه شعار امسال در یوم‌الله 13 آبان، «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا»، است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، راهبردی داشتند که شد آغاز راهبرد مقاومت فعال. افتخارات امروز نشان داد آمریکا هم باید هزینه بدهد نه اینکه فقط ایران هزینه پرداخت کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا به استناد قطعی نظریه پردازان گفتمانی برای خود آمریکایی‌ها است و اولین مطرح‌کنندگان این نظریه افرادی از خود جامعه آمریکا هستند. آمریکا رتبه 34 از نظر فقر کودکان را دارد و این به معنای افول آمریکا است.

لطفی با تاکید بر اینکه ان‌شاءالله روز 13 آبان جهانیان نظاره گر تظاهرات پرشور خواهند بود، تصریح کرد: قریب به 150 عکاس و خبرنگار خارجی اعلام آمادگی کردند تا این راهپیمایی را پوشش دهند. قریب به 2 هزار خبرنگار نیز در کشور ما منعکس کننده این رویداد در سراسر کشور خواهند بود.  

وی با بیان اینکه یوم‌الله 13 آبان یک روز نمادین است تا اقتدار، صلابت و شهادت طلبی و روح استکبارستیزی را به نمایش بگذارد، اظهار داشت: اقداماتی انجام شد و کرسی‌های آزاد اندیشی در بسیج، مساجد و میان دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شد تا حضور، باشکوه‌تر از قبل رقم بخورد.  

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه چرایی عدم حضور مدیران، مسئولان و مدیران ارشد در تظاهرات 13 آبان جای سوال دارد، تاکید کرد: ان‌شاءالله مدیران ما در تمام مراسم من جمله این رویداد حضور گسترده داشته باشند.  

لطفی با بیان اینکه سخنران این مراسم امیرسرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش خواهد بود، گفت: بیانیه‌ای نیز در قالب قطعنامه در این مراسم قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار