رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

راهپیمایی 13 آبان در بیش از 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی 13 آبان در بیش از 30 نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی با حضور همه اقشار مردم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۸۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ - 02November 2019

راهپیمایی 13 آبان در بیش از 30 نقطه خراسان جنوبی برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام و «احمد ملائی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 13 آبان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی 13 آبان در بیرجند ساعت 9 صبح از میدان ابوذر تا میدان قدس برگزار می شود.

وی ادامه داد: سخنان محوری مراسم بیرجند «سعید اوحدی» رئیس سابق حج و زیارت کشور و رئیس قرارگاه فرهنگی اربعین هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ستاد استانی 13 آبان، سوم مهر تشکیل شد و پس از آن به شهرستان‌هایی که دفتر را دارند ابلاغ شد، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مرکزی هفت کمیته شامل کمیته مراسم، فضای مجازی، دانش آموزی، دانشجویی، مردمی، مساجد و اطلاع رسانی تشکیل و فعالیت خود را برای برنامه‌هایی با هدف تبیینی آغاز کرد.

ملائی با تاکید بر اینکه 13 آبان روز خاص و متعلق به قشر خاصی نیست، افزود: این روز نماد استکبارستیزی و مقاومت است و هر کسی که در این راهپیمای شرکت می‌کند هدفش حمایت از مظلومین جهان و شوریدن علیه ظالمین جهان است.

وی شعار 13 آبان امسال را «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» اعلام کرد و یادآور شد: تاکید ویژه بر حضور همه اقشار در راهپیمایی است و درخواست ما از نهادهای مختلف که عضو ستاد هستند یا دستگاه‌هایی که عضو ستاد نیستند این است که اطلاع رسانی به شکل ویژه اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار