عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

۱۳ آبان مناسب‌ترین زمان برای ابزار تنفر ملت ایران نسبت به آمریکا است

حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی 13 آبان را بی‌نظیرترین فرصت برای ابزار تنفر ملت ایران نسبت به دشمنان و در راس آنها اعلام انزار از دولتمردان آمریکایی دانست.
کد خبر: ۳۶۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ - 04November 2019

///حجت‌الاسلام محمدباقر عبادی عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه وحدت و همدلی مردم و مسوولان راه مقابله با بدخواهان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان کشور ازپیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف ناراحت هستند و نمی‌خواهند ایران اسلامی پیشرفت کند.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه تمام موفقیت و پیروزی‌های ملت و کشورمان به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی محقق شده است، افزود: در حقیقت انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را برای جامعه ما به ارمغان آورد؛ لذا اینکه با تمام هجمه‌ها و اقدامات ضد ایرانی دولتمردان آمریکایی، کشور ما به یکی از بزرگترین قدرت‌های منطقه رسیده است ریشه در برکات انقلاب اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام عبادی با توجه به این نکته که ملت ما تحت هیچ شرایطی زیر بار زورگویی و زیاده‌خواهی دشمنان نمی‌روند، تصریح کرد: 40 سال ایستادگی ملت ما در برابر استکبار به الگویی برای تمام مردم و ملت‌های منطقه تبدیل شده؛ چراکه ایستادگی در برابر استکبار برگرفته از فرهنگ عاشورایی و بیانگر ظهور تمدن اسلامی است.

این مقام مسوول،‌ اهداف و سیاست‌های دولتمردان آمریکایی را دشمن تراز اول امت اسلامی و به خصوص بدخواه بزرگ ملت و کشور ایران عنوان کرد و گفت: از کودتای 28 مرداد سال 1332 تا تجهیز همه‌جانبه صدام در جنگ تحمیلی، حمله نظامی به طبس و سکوهای نفتی، طرح کودتای نوژه، تحریم اقتصادی و کمک به معاندان جمهوری اسلامی و تشدید تحریم‌های اقتصادی در 13 آبان نشان از دشمنی مقامات این کشور با مردم ایران دارد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی، 13 آبان را بی‌نظیرترین فرصت برای ابزار تنفر ملت ایران نسبت به دشمنان و در راس آنها اعلام انزار از دولتمردان آمریکایی دانست و گفت: تبعید امام خمینی (ره) و دوری سال‌های طولانی از وطن آغازی برای مبارزات انقلاب بود که با شهادت ۵۶ نفر از دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ به اوج رسید و درنهایت با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ به اقدامات این ابرقدرت در کشور پایان دادند.

حجت‌الاسلام عبادی امید دشمن در جهت ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی را واهی توصیف کرد و گفت: زیاده‌خواهی استکبار جهانی در ایران اسلامی محکوم‌به شکست است؛ لذا همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمود «آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند» تاکنون تمامی نقشه‌هایش خنثی و پس‌ازاین هم نخواهد توانست علیه نظام اقدامی انجام دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار