مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

ضرورت افزایش تولیدات هنری در حوزه دفاع مقدس

سردار اصغر عباسقلیزاده گفت: در شرایطی که دشمنان در جنگ نرم و در فضای مجازی دنبال تحریف واقعیات هستند، ما به آثار هنری و سینمایی فاخر در حوزه دفاع مقدس نیازمندیم.
کد خبر: ۳۶۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ - 03November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ «محمود سزاوار» معاون هماهنگ‌کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس و علیرضا امجدیان مدیر امور هماهنگی استان‌ها امروز در دیدار با سردار عباسقلیزاده عملکرد معاونت هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی را مطلوب ارزیابی کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این دیدار با اشاره به اهمیت تولیدات هنری و سینمایی در عصر کنونی، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در جنگ نرم و در فضای مجازی دنبال تحریف واقعیات هستند، ما به آثار هنری و سینمایی فاخر در حوزه دفاع مقدس نیازمندیم.

وی افزود: در تولیدات حوزه دفاع مقدس باید سایر نهادهای اجرایی و فرهنگی نیز پای کار بیایند و باتوجه به اهمیت این بخش، بودجه‌های لازم جهت پیشبرد امور تامین شود.

سرهنگ محمود سزاوار معاون هماهنگ کننده سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته بر لزوم اثربخشی برنامه‌ها، ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای تولید اثار هنری، هم‌اندیشی با اساتید و صاحب نظران هنری استان به منظور ارتقا کمی و کیفی برنامه‌ها تاکید کرد.

در ادامه سرهنگ «علیرضا امجدیان» مدیر امور هماهنگی استان‌ها سینمایی دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های هنری و اثربخشی آن میان نسل جوان، به تشریح فعالیت‌های هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم امضا تفاهمنامه‌های متعدد میان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس با سایر ادارات و نهادهای فرهنگی، عنوان کرد: آموزش و پرورش و حوزه هنری از جمله نهادهایی است که می‌توان با آن‌ها در حوزه دفاع مقدس تولیدات مشترکی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها