محسن رضایی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس فرصتی برای ظهور پدیده‌ها بود/ مذاکرات هیچگونه دستاوردی ندارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: مذاکرات تا کنون هیچگونه دستاوردی در کشور نداشته و فقط تولید داخل را متوقف کرده است
کد خبر: ۳۶۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ - 04November 2019

«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌های مهم و حساس و به خصوص راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان نشان می‌دهد که مردم دشمن خود و کشورشان را به خوبی شناخته‌اند، اظهار داشت: این هشیاری و بصیرت ملت قابل تقدیر است.

وی دفاع مقدس را فرصتی برای ظهور پدیده‌ها دانست و افزود: امروز در کشور پدیده‌های فراوانی داریم و می‌توانیم با تکیه بر آن‌ها مشکلات را برطرف کنیم.

دبیر تشخیص مصلحت نظام در خصوص مذاکره گفت: مذاکرات تا کنون هیچگونه دستاوردی در کشور نداشته و فقط تولید داخل را متوقف کرده است.

رضایی با تاکید براینکه مردم می‌دانند که آمریکا بزرگترین دشمن انقلاب اسلامی است، افزود: وقتی مردم با حضور گسترده و باشکوهشان در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان اعلام میکنند که پیرو خط امام و رهبری هستند و آمریکا را دشمن بزرگ کشور میدانند، نگاه غربگرایانه برخی مسوولان انصاف نیست.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مردم با این حضور گسترده به آن دسته از مسوولان که نگاه غربگرایانه دارند درس بزرگی می‌دهند؛ چراکه ملت یقین دارند آمریکا خائن بزرگ نسبت به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها