سردار غیب پرور در جمع مردم اهواز:

تحریم‌ها در نهایت به تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران می‌انجامد

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: آینده انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن است و این تحریم‌هایی که کشور آمریکا علیه کشور ما وضع می‌کند در نهایت به خودباوری و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران منجر می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 04November 2019

تحریم‌ها در نهایت به خودباوری و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران منجر می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «غلامحسین غیب پرور» پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در اهواز اظهار داشت: ما هیچ‌گاه با آمریکا سازش نمی‌کنیم چرا که برای این کار دلایل فراوانی داریم.

وی با اشاره به این دلایل افزود: این دلایل مهم و تاریخی باید برای نسل جوان و دانش‌آموزان این کشور بازگو شود که چرا نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال سازش با آمریکا نیست.

سردار غیب پرور تصریح کرد: اختلاف ما با رژیم آمریکا از سرنگونی دولت مصدق تاکنون آغاز شده است. از سوی دیگر زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، دولت آمریکا به انقلاب نوپای مردم ایران دهان‌کجی کرد چرا که تحمل روی کار آمدن یک نظام مقتدر و اسلامی در کشوری که حیاط‌خلوت آنها بوده است، را نداشت.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) افزود: رژیم بعث عراق با حمایت رژیم ایالات‌ متحده آمریکا هشت سال جنگ را بر این مردم مظلوم که تنها درخواست شان این بود که ما اسلام می‌خواهیم بر ما تحمیل کرد و در این مدت به واسطه صدام، جنایت‌های بی‌شماری علیه کشور ما انجام شد.

سردار غیب پرور گفت: آمریکا بعد از انقلاب به فتنه‌گری پرداخت و در ماجرای برجام نیز آن را نقص و سپس بدعهدی کرد و این نشان داد به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: آینده انقلاب اسلامی آینده‌ای روشن است و این تحریم‌هایی که کشور آمریکا علیه کشور ما وضع می‌کند در نهایت به خودباوری و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران منجر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها